۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
بازاریابی شبکه‌ای لازمه جهش تولید است/ فعالیت ۴ شبکه بازاریابی در سیستان و بلوچستان
معاون صنعت و معدن و تجارت سیستان و بلوچستان: 

بازاریابی شبکه‌ای لازمه جهش تولید است/ فعالیت ۴ شبکه بازاریابی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره فعالیت چهار شبکه بازاریابی در این استان گفت: بازاریابی محرک تولید و رقابت در بین واحدهای تولیدی است.

غلامعلی گنجعلی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: بازاریابی علاوه بر تقویت روند تولید سبب گردش پول در بازار می شود و با ایجاد رقابت در بین تولید کنندگان به جهش تولید کمک می کند.

وی با اشاره به فعالیت چهار شبکه بازاریابی شبکه ای در استان سیستان و بلوچستان افزود: واحدهای تولیدی در کنار تولید باید به معرفی محصولات خود بپردازند و جذب مشتری و تسخیر بازارهای هدف منطقه ای و فرامرزی را هدف قرار دهند تا به جهش تولید دست پیدا کنیم.

معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تولید با در نظر گرفتن نیاز بازار یکی از راه های موفقیت تولید کنندگان است. 

 گنجعلی گفت: دسترسی سهل الوصول و حمل و نقل ارزان و همچنین وجود بازار چند صد میلیونی برای کالاهای صادراتی از جمله مزیت های اقتصادی استان سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: موقعیت جغرافیائی ایران و وجود همسایگان مشتاق به فعالیت اقتصادی زیربنای توسعه روابط تجاری با کشورهای همسایه است.

کد خبر: ۲۱٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha