۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
۷۵ هزار نفر از موزه‌های شهرداری تبریز بازدید کردند
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز:

۷۵ هزار نفر از موزه‌های شهرداری تبریز بازدید کردند

تبریز- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: در تعطیلات نوروزی تعداد ۷۵ هزار نفر از موزه‌های شهرداری این شهر بازدید کردند.

به گزارش بازار، امیر نصیربیگی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در ایام اجرای برنامه‌های نوروزی شهرداری تبریز، موزه شهر مستقر در عمارت تاریخی میدان ساعت با بیش از ۵۲ هزار بازدید در صدر علاقمندی مسافران و شهروندان قرار داشت.

به گفته وی خانه موزه استاد شهریار به عنوان یادگار ارزشمند شهریار شیرین سخن با حدود ۲۱ هزار بازدیدکننده و خانه موزه علی میسیو با بیش از چهار هزار بازدیدکننده در رده‌های بعدی اماکن پربازدید مجموعه زیر پوشش شهرداری قرار گرفتند.

نصیربیگی با اشاره به اینکه موزه شهرداری تبریز از جهات مختلف اهمیت خاصی دارد، گفت: بخشی از بازدیدکنندگان مشتاق دیدن عمارت تاریخی ساعت به عنوان نخستین بلدیه کشور بودند، بخشی با هدف دیدن آثار موزه شهر و شهرداری راهی این مجموعه شدند و جمعی برای بهره‌مندی از نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی تبریز و تماشای تولید زنده آثار هنری در مجموعه حضور یافتند.

وی همچنین ادامه داد: همسفران اتوبوس‌های تبریزگردی نیز بخشی دیگر از بازدیدکنندگان موزه شهر را تشکیل دادند.

نصیربیگی با بیان اینکه شهرداری تبریز خدمات موزه‌ای به گردشگران را به صورت رایگان ارائه می‌دهد، افزود: از حضور هنرمندانی که در مدت نوروز در قالب نمایشگاه‌های مستقر در موزه‌ها در کنار ما بودند و به تلاش‌های صورت گرفته جلوه‌ای هنری و اصیل بخشیدند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر: ۲۱۴٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha