۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
در مهار قاچاق سوخت موفق نبودیم/ لازمه اصلاح قیمت
معاون استاندار مازندران:

در مهار قاچاق سوخت موفق نبودیم/ لازمه اصلاح قیمت

ساری - معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، اصلاح قیمت بنزین را ضروری دانست و گفت: تجربه نشان داده که در مهار و جلوگیری از قاچاق سوخت موفق نبودیم.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین حسن نژاد صبح شنبه در نشست با اصحاب رسانه به موضوع اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: ممکن است در نحوه اطلاع رسانی و یا شیوه اجرای طرح انتقاداتی وجود داشته باشداما دولت خود را مدافع حقوق مردم می داند.

حسن نژاد با اظهار اینکه این طرح دارای محاسن یا ایرادهایی است تصریح کرد: همه دولت ها اصل پرداخت یارائه ها را قبول دارند و هدف از دادن یارانه ایجاد فرصت برای برابری بین طبقات مختلف جامعه، توانمندسازی منابع انسانی و فرصت های توسعه در کشور است.

وی یادآور شد: اگر در حوزه بهداشت و سلامت یارانه پرداخت کنیم، میزان کارایی و بهره وری پرداخت می کند.

حسن نژاد با اظهار اینکه میزان تردد در مازندران با میزان جمعیت تناسب ندارد تصریح کرد: امکانات رفاهی و تفریحی زیادی داریم و مردم به جای اینکه در ماشین تفریح کنند به جای دیگر روند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: اگر هزینه ناشی از مدیریت سوخت را در بخش های گردشگری و تامین نیازهای رفاهی مردم هزینه می کردیم وضعیت محیط زیست بهبود می یافت و بخشی از سفرهای غیرضروری سازمان می یافت.

وی تصریح کرد: اصلاح قیمت بنزین باید از یک جایی شروع می شد و اساسا تمایل جدی در زمینه قاچاق سوخت وجود دارد و تاکنون در زمینه ساماندهی قاچاق موفق نبوده ایم.

کد خبر: ۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha