۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
پرواز یک سر خالی علت فروش ۲ برابری قیمت بود
معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی کیش:

پرواز یک سر خالی علت فروش ۲ برابری قیمت بود

معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی کیش گفت: علت فروش بلیت به دو برابر قیمت به مسافران، انجام پرواز بصورت یک سر خالی به کیش برای بازگرداندن مسافران بود.

به گزارش بازار، رامین کاشف آذر گفت: در دو روز گذشته، به دلیل ازدحام مسافران بدون بلیت بازگشت در فرودگاه کیش، مدیرعامل منطقه آزاد و مدیر فرودگاه کیش برای جابجایی مسافر از شرکت هواپیمایی کیش ایر تقاضا کردند تا پرواز فوق العاده برای جابجایی مسافران انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بلیت به قیمت دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شده است گفت: از آنجا که برای جابجایی مسافران، یک سر پرواز خالی بود بلیت به صورت باز (open) فروخته شد (بلیت اوپن به نوعی از بلیت هواپیما گفته می‌شود که مسافر می‌تواند به وسیله آن از شهر خود به مقصد اول پرواز کرده و سپس از مقصد دوم به شهر مبدا باز گردد.)

وی افزود: اگر بلیت به این صورت فروخته نمی‌شد دلالی بلیت بوجود می‌آمد و بلیت ۵ تا ۶ میلیون تومان نیز فروخته می‌شد.

کاشف آذر با رد اخبار مبنی بر برخورد بد با مسافران متقاضی بلیت گفت: هیچگونه برخورد بدی با مسافران صورت نگرفته است.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی آتا و کاسپین نیز از این شیوه برای جابجایی استفاده کردند.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی کیش افزود: مسافران در روزهای هفتم و هشتم فروردین بلیت یک سر سفر با قیمت نازلی خریداری کردند و بلیت بازگشت را تهیه نکرده بودند به همین دلیل، موقع بازگشت بدون بلیت در فرودگاه حضور پیدا کردند.

گفتنی است در چند روز گذشته اخباری مبنی بر فروش دو برابر نرخ مصوب بلیت هواپیما توسط شرکت هواپیمایی کیش و برخورد نامناسب و توهین کارکنان این شرکت به مسافران در فضای مجازی منتشر شده بود.

کد خبر: ۲۱۳٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha