۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
۱.۸ میلیون نفر به رغم داشتن برگه سهام سود دریافت نمی کنند
رئیس هیئت میره شرکت تعاونی سهام عدالت:

۱.۸ میلیون نفر به رغم داشتن برگه سهام سود دریافت نمی کنند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت گفت: یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر از بازماندگان به رغم داشتن برگه سهام از دریافت سود محروم هستند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که شماری از مردم از دریافت سهام عدالت جا مانده اند، گفت: بسیاری از افراد به دلایل مختلف از عضویت در سهام عدالت بازماندند و یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر دارای برگه سهام هستند ولی عضو نیستند.

وی با اشاره به تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت، گفت: اسامی این افراد موجود است و لازم نیست به مرکز و یا کافی نت مراجعه کنند.

وی با بیان این که برخی از افراد نیز به صورت اشتباه جزو فوتی ها محسوب شدند درحالی که زنده هستند، افزود: اصلاح و تعیین تکلیف این دسته از سهامداران در دست اقدام است.

توکلی خواستار نظارت بر دفاتر و مراکز پیشخوان دولت شد و گفت: برخی از این مراکز با عنوان ثبت نام از جاماندگان از افراد ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان وجه دریافت می کنند درحالی که این کار غیرقانونی است و باید جلوی این ثبت نام های غیرقانونی گرفته شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان این که اسامی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد معرفی شده است، گفت: سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مددجویان این نهادها برای دریافت سهام عدالت معرفی شده اند.

کد خبر: ۲۱۳٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha