۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
جایزه ملی احسان در خراسان جنوبی اعطا شد/تجلیل از ۳۰ جهادگر

جایزه ملی احسان در خراسان جنوبی اعطا شد/تجلیل از ۳۰ جهادگر

بیرجند- جایزه ملی احسان در خراسان جنوبی به ۳۰ جهادگر نمونه این استان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی در دیدار با فعالین عرصه محرومیت زدایی و گروه های جهادی افزود : ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیش از یک دهه در خراسان جنوبی فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ، با حضور در مناطق محروم و آسیب‌دیده در صف اول خدمت‌رسانی ستاد به مردم قرار دارد که این مهم با استفاده از نیروهای جوان و متخصص با روحیه جهادی و انقلابی است.

وی تصریح کرد: بنیاد احسان با توجه به رسالت و اهداف و ماموریت های خود در عرصه‌های مختلف مانند امدادرسانی در حوادث سیل و زلزله ، اعزام تیمهای تخصصی پزشکی و درمانی به نقاط دورافتاده ، برگزاری رزمایش‌های مختلف برای توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی ، توزیع وسایل گرمایشی و سرمایشی در نقاط بحرانی آب و هوایی، خدمت‌رسانی به زوار اربعین ، برگزاری کلاسهای آموزشی درمناطق دورافتاده و توزیع لوازم تحریر ، ایجاد خانه‌های ورزش و... نقش ایفا می کند.

موسوی گفت: از ابتدای همه گیری کرونا که فعالیت بنیاد احسان در استان آغاز شد تا کنون بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده که در قالب بسته های معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.

موسوی گفت: در استان خراسان جنوبی بیش از ۱۵۰ گروه جهادی ،فعال اجتماعی ،مراکز خیریه و ثمن و ... با این مجموعه همکاری و مشارکت دارند که در این آیین از ۳۰ نفر از فعالان فرهنگی مساجد، هیات‌های مذهبی، فعالان اجتماعی، کادر درمان و سلامت، جهادگران توسعه منطقه‌ای، جهادگران عدالت آموزشی در مناطق محروم، فعالان رسانه، بانوان، گروههای جهادی پیشرفت منطقه‌ای و خیران تجلیل شد.

گفتنی است: فاطمه زیراچی مدیر بازار در استان خراسان جنوبی به عنوان جهادگر عرصه رسانه این جایزه ملی را دریافت کرد.

کد خبر: ۲۱۳٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha