۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
جهت‌گیری فعالیت‌های گروه سایپا با هدف تحقق شعار سال
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد

جهت‌گیری فعالیت‌های گروه سایپا با هدف تحقق شعار سال

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: جهت‌گیری همه فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا با محوریت تحقق شعار سال با قدرت و توان مضاعف ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، محمد علی تیموری با حضور در یکی از شرکتهای قطعه سازی زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا، با بیان نکات کلیدی و افق های پیش روی این گروه در راستای تحقق شعار سال افزود: سال ۱۴۰۲ برای گروه سایپا، سالی پرتلاش و بر مدار تولید خواهد بود که تولید با کیفیت و کنترل قیمت ها از اولویت های تعیین شده برای سال جدید است.

وی با تاکید بر تولید محصولات با کیفیت گفت: کیفیت مطلوب و رقابتی دست یافتنی است و به راحتی قابلیت تبدیل شدن به نقدینگی را دارد، بدین ترتیب کیفیت همه بخش ها مانند ورودی و تامین، محصولات، فرآیندها و سیستم ها را در برمی گیرد.

تیموری در خصوص منابع و سرمایه های انسانی، همچنین نقش و اهمیت آن در تولید و بهره وری افزود: اثربخشی نیروهای انسانی و همگن سازی آنها با میزان و کیفیت تولید در قالب محاسبات و استانداردهای تائید شده از سوی گروه خودروسازی سایپا گامی مهم و ارزشمند در توسعه و بهبود شاخص بهره وری است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: چالش های ایجاد شده در صنعت داخلی و تامین ارزی، موانعی هستند که با همکاری همه بخش های سازمان می توان بر آنها غلبه کرد و نیاز به راه حل های مختلفی دارند که با مطالعه و به روزرسانی دانش هر یک و به کارگیری استانداردهای به روز دنیا میسر است.

کد خبر: ۲۱۳٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha