۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
۱۴ میلیون نفر شب مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۱۴ میلیون نفر شب مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند

ساری- مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از اقامت بیش از ۱۴ میلیون مسافر - شب در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی مازندران، صادق برزگر اظهار داشت: از ۱۶ اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین سال جاری ۱۴ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۹۱۱ اقامت شب در مازندران ثبت شده است و از این تعداد یک میلیون و ۳۴۳ هزار و ۳۱۵ نفر در هشتمین روز نوروز اقامت کردند.

وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را ۹۶۱ مورد از آغاز ستاد تا هشتم فروردین اعلام و اضافه کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هشتم فروردین سال جاری ۶۱ فقره تشویق، ۱۰۴ فقره تذکرات و ۳۸ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هشتم فروردین سال جاری را ۷ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۲۸۷ نفر اعلام کرد.

کد خبر: ۲۱۳٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha