۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
شورای اجرایی «فم تور» همدان آغاز به کار کرد
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان:

شورای اجرایی «فم تور» همدان آغاز به کار کرد

همدان - معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه تبلیغات گردشگری اولویت نخست میراث فرهنگی استان در ایام پساکروناست از آغاز به کار شورای اجرایی «فم تور» در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان، علی خاکسار اظهار کرد: یکی از  روش‌های اثرگذار تبلیغات در مقاصد گردشگری برگزاری تورهای آشناسازی هدفمند است که در همه مقاصد گردشگری دنیا در طول سال ویژه گروه‌های هدف، برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: استان همدان به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه هموطنان در اغلب فصول سال است و به منظور معرفی هرچه بهتر و کسب سهم بیشتری از بازار گردشگران داخلی تبلیغات و بازاریابی متمرکز و برنامه‌ریزی مدنظر خواهد بود.

خاکسار گفت: یکی از برنامه‌های بازاریابی پیش‌بینی شده برای ماه‌های آتی، فم تور (تور آشناسازی) ویژه اصحاب رسانه، خبرنگاران حوزه گردشگری، عکاسان، آژانس‌داران فعال در حوزه تورهای داخلی و  بلاگرهای داخلی سفر است که در دهه اول تیرماه برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان ادامه داد: برای اثرگذاری بهتر در این فم تور ظرفیت محدودی (حدود ۲۰ نفر) پیش‌بینی شده  و این مهمانان به مدت پنج روز در تور آشناسازی همدان حضور داشته و با جاذبه‌های گردشگری استان آشنا خواهند شد.

وی عنوان کرد: این افراد طی مدت حضور خود در همدان و در بازدیدی که از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان خواهند داشت، به تولید محتوا در خصوص این جاذبه‌ها نیز می‌پردازند.

خاکسار اضافه کرد: با تداوم برنامه‌های تبلیغاتی از جمله تور آشناسازی حاضر می‌توان امیدوار بود رکود و تعطیلی ناشی از کرونا متوقف و روند بهبود و بازاریابی رونق دوباره گردشگری را شاهد باشیم.

کد خبر: ۲۱٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha