۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
حمله سایبری به پروژه «سیف مون»| سرقت ۹ میلیون دلاری هکرها در جریان ارتقاء شبکه BSC

حمله سایبری به پروژه «سیف مون»| سرقت ۹ میلیون دلاری هکرها در جریان ارتقاء شبکه BSC

شبکه رمزارز پرطرفدار سیف مون (Safemoon) که از پروژه های دیفای محسوب می شود، توسط یک هکر ناشناس هک شده و حدود ۹ میلیون دلار توکن سرمایه گذاران در این حمله سرقت شد.

به گزارش بازار؛ شبکه رمزارز پر طرفدار سیف مون (Safemoon) که از پروژه های دیفای محسوب می شود، توسط یک هکر ناشناس هک شد.

بر اساس این گزارش، گفته می شود این هکر که با استفاده از شبکه اسمارت چین بایننس، سیف مون را هدف حمله سایبری خود قرار داده، بیش از ۸.۹ میلیون دلار توکن این پروژه را به سرقت برده است.

موسسه «پک شیلد» که بر روی امنیت شبکه رمزارزها مشغول به فعالیت است، در خصوص نحوه حمله سایبری این هکر به پروژه سیف مون اعلام کرده که این اقدام از راه اندازی یک سامانه توکن سوزی تقلبی در فرآیند ارتقا شبکه BSC انجام شده است.

هکر مذکور با استفاده از یک باگ نرم افزاری موفق به نفوذ به استخر نقدینگی سیف مون شده و حدود ۹ میلیون دلار توکن را از این محل به سرقت برده است.

همچنین تمامی توکن های به سرقت رفته، در لحظه توسط هکر به فروش رسیده و امکان بازگردانی آنها وجود ندارد.

لازم به ذکر است، سیف مون از پروژه های دیفای محسوب شده و بر روی شبکه BEP۲۰ فعالیت می کند. این پروژه در سال ۲۰۲۱ کار خود را آغاز کرده و به دلیل استفاده از امکاناتی چون توکن سوزی، توزیع پاداش نقدی و همچنین سپرده گذاری و کسب سود از طریق سیستم LP ظرف مدت کوتاهی از شهرت خوبی در میان هواداران خود برخوردار شد.

علیرغم رخداد این حمله سایبری علیه سیف مون، بازار ارزهای دیجیتال واکنش خاصی نشان نداده و قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه بار دیگر به بالای ۲۸ هزار دلار رسید.

کد خبر: ۲۱۳٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha