۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
۶۱ هزار شغل در مازندران ایجاد شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۶۱ هزار شغل در مازندران ایجاد شد

ساری- فتح الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران میزان اشتغال ایجاد شده طی سال قبل را در استان بیش از ۶۱ هزار نفر ذکر کرد.

فرج الله فتح اله پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ایجاد بیش از ۵۳ هزار شغل سهمیه استان سال قبل بوده است از تحقق شغل برای بیش از ۶۱ هزار نفر در استان خبر داد و گفت: میزان تحقق اشتغال استان ۱۱۵ درصد رسیده است.

وی با عنوان این که کمترین نرخ بیکاری را پس از خراسان رضوی سال قبل در استان داشتیم، افزود: با بررسی های صورت گرفته آمار بیکاری در استان احصاء شده است و بیش از ۱۷ هزار نفر از کارجویان در تعاون، کمیته امداد و بهزیستی ثبت نام کرده اند.

وی شمار کارجویان مهارت دیده آموزش فنی و حرفه ای را ۱۰ هزار و ۸۴۱ نفر و کارجویان نظام مهندسی کشاورزی را بیش از چهار هزار و ۳۰۰ نفر ذکر کرد.

فتح الله پور با اظهار این که در مجموع بیش از ۳۲ هزار بیکار در استان وجود دارد، گفت: همچنین هشت هزار و ۴۴۰ نفر در استان مقرری بیکاری دریافت می کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان این که بیش از ۲۷ هزار نفر در سال قبل در استان فارغ التحصیل شدند، افزود: در مجموع ۶۸ هزار نفر جامعه هدف برای ایجاد اشتغال در استان هستند.

کد خبر: ۲۱۳٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اسماعیل IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      الله واکبر من معلولم و متاهل و دو فرزند دارم از کار افتاده خدا چه بهتن بگم افتار ما هر روز و شب با تخمه مرغ و نون و شکر خدا هستیم چرا کسی از بالا مقام ها به ما توجه نمی کنه دنیا بخدا جای ظلم و ستم نیست بدادما معلولان برسید خواهش می کنیم التماس می کنیم