۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
۵۰۰ روستای مازندران توانمندسازی اقتصادی می شود
رئیس ستاد توانمندسازی اقتصادی روستایی مازندران:

۵۰۰ روستای مازندران توانمندسازی اقتصادی می شود

ساری- حسینی پور، مسئول ستاد توانمندسازی اقتصادی روستاهای مازندران گفت: در سال جاری ۵۰۰ روستای نمونه و الگوی استان از نظر اقتصادی توانمندسازی می شود.

سید محمودحسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار از فعال شدن دبیرخانه دائمی توانمندسازی اقتصاد روستایی در استان مازندران خبر داد و گفت: قرار بر این شد که دبیرخانه با جدیت تمام فعالیت خود را آغاز کند.

وی تامین منابع را از جمله نیازمندی ها برای شروع پروزه های توانمندسازی اقصتادی روستاها بیان کرد و گفت: قرار شد از بودجه دولت و نهادهای حاکمیتی نظیر بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و کمیته امداد و غیره بهره بریم.

وی با اظهار این که توانمندسازی اقتصادی روستاها طرح اقتصادی و فرهنگی است، افزود: در این طرح یک روستای الگو را به عنوان پایلوت معرفی و شناسایی می کنیم و مردمی سازی پروژه ها از مهمترین اهداف و برنامه ها است.

حسینی پور با عنوان این که هر روستا دارای فرهنگ خاص خود است، گفت: قرار بر این است که اعضای روستاها به ماموریت های اجرایی هدفمند و اقتصادی بپردازند.

وی از شناسایی ۵۰۰ روستا به عنوان الگو و پایلوت برای اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی روستایی در استان خبر داد و گفت: این الگوها در تمامی روستاها اجرا می شود و این طرح در سال جاری عملیاتی می شود.

کد خبر: ۲۱۳٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha