۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی در زنجان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان خبر داد

ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی در زنجان

زنجان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی خبر داد و گفت: همچنین امسال ۱۰ تعاونی دیگر نیز در استان زنجان تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، محمد رضا یوسفی گفت: در سال جهش تولید برنامه‌های متعددی برای تحقق این شعار در نظر گرفته است.

وی پروژه ایجاد و توسعه اشتغال مشاغل خانگی با رویکرد تعاونی، ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی و تقویت برنامه‌های حوزه کارگری را از جمله برنامه‌های این اداره کل در سال جاری عنوان کرد و گفت: اجرای طرح توسعه فضاهای ورزشی در قالب پروژه جهش تولید، تشکیل ۱۰ شرکت تعاونی و برگزاری کمیته رصد اشتغال از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان همچنین از راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار خبر داد و گفت: استان زنجان در بحث سامانه‌های هوشمند فعالیت خوبی داشته و شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در استان طی سال قبل افزایش یافته است.

یوسفی تاکید کرد: تشکیل کمیته‌های هماهنگی بیمه بیکاری به شکل فوق‌العاده برای بررسی بنگاه‌های تعطیل شده ناشی از بیماری کرونا، آموزش کارفرمایان و کارگران و توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و توسعه و ارتقای مباحث شرکای اجتماعی دولت، کارفرما و کارگر از دیگر اقداماتی است که طی سال‌جاری انجام می‌شود.

وی از ادامه اقدامات این اداره کل در سال قبل برای کاهش نرخ بیکاری نیز خبر داد و گفت: استان زنجان در کنار افزایش نرخ مشارکت اقتصادی، شاهد کاهش نرخ بیکاری در سال ۹۸ بوده است.

کد خبر: ۲۱٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha