۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
متخلفان صنفی قزوین ۲۸ میلیارد تومان جریمه شدند
حسن‌پور به بازار گفت:

متخلفان صنفی قزوین ۲۸ میلیارد تومان جریمه شدند

قزوین- حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۲۸ میلیارد تومان جریمه برای تخلفات حوزه کالاهای اساسی در استان صادر شد.

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سال قبل دو هزار و ۵۶۳ فقره پرونده در حوزه کالاهای اساسی در تعزیزات حکومتی استان تشکیل شد، بیان کرد: در مجموع در این حوزه دو هزار و ۵۴۰ فقره پرونده مختومه شد و در نهایت حدود ۲۸ میلیارد تومان جریمه برای تخلفات حوزه کالاهای اساسی در استان قزوین صادر شد.

وی با بیان اینکه ۶۳.۵ درصد پرونده‌های حوزه کالاهای اساسی مربوط به تخلفات حوزه نان و نانوایی‌ها بوده است، بیان کرد: در این حوزه ۱۶۲۷ فقره پرونده تخلف تشکیل شده و نانوایان متخلف حدود چهار میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه بعد از نانوایی‌ها بیشترین تخلفات مربوط به حوزه مرغ و گوشت قرمز بود که در زمینه مرغ ۱۸۴ فقره پرونده تخلف و در زمینه گوشت قرمز ۱۶۳ فقره پرونده تشکیل شد و در حوزه مرغ متخلفان ۷۱۴ میلیون تومان و در حوزه گوشت قرمز ۶۵۳ میلیون تومان جریمه شدند، ادامه داد: در حوزه برنج ۱۴۰ فقره پرونده و در حوزه آرد هم ۱۳۹ فقره پرونده تشکیل شد که در حوزه برنج متخلفان به پراخت حدود ۱۵۴ میلیون تومان و در حوزه آرد هم متخلفان به پرداخت ۵۸۱ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

حسن پور یادآور شد: در حوزه تخم مرغ و شکر به ترتیب ۱۱۳ و ۹۴ فقره پرونده تخلف صنفی داشتیم که در حوزه تخم مرغ ۱۴۵ میلیون تومان و در حوزه شکر ۵۴۰ میلیون تومان جریمه برای متخلفان صادر شد همچنین در حوزه روغن خوراکی (جامد و مایع) ۶۰ فقره پرونده با ۵۴۷ میلیون تومان محکومیت و در حوزه ماکارونی هم ۴۳ فقره پرونده با ۳۶۲ میلیون تومان محکومیت داشتیم.

وی افزود: در مجموع ۹۹.۱۱ درصد از پرونده‌های تشکیل‌شده در حوزه کالاهای اساسی را تعیین‌تکلیف و مختومه کردیم و تنها ۲۳ فقره پرونده باقی‌مانده که در سال ۱۴۰۲ مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه خواهند شد.

کد خبر: ۲۱۳٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha