۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
نرخ بالای تورم در ایلام عارضه یابی شود
معاون استاندار ایلام:

نرخ بالای تورم در ایلام عارضه یابی شود

ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه بالا بودن نرخ تورم مشکلی اصلی ایلام است، گفت: باید این مشکل عارضه یابی و آسیب شناسی شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حیدر نعمتی ظهر چهارشنبه در جمع فرمانداران ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: طی ماه های اخیر نرخ بالای تورم در استان ایلام به عنوان مشکل اصلی در استان شناخته می شود که باید این مشکل عارضه یابی و آسیب شناسی شود.

وی افزود: قرار است یک بررسی پژوهشی درباره نرخ بالای تورم در استان انجام شود و البته فرمانداران نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: باید بررسی شود در کدام شهرستان چه نوع کالا یا خدماتی گران است، البته فرمانداران نکات اصلی و موثر در تورم شهرستان خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری از مهمترین اولویت های استان است، افزود: مسئولان استان از جمله فرمانداران در زمینه کاهش فرآیند صدور مجوز و تسهیل امر سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.

نعمتی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات استان در زمینه تسهیل در سرمایه گذاری، صدور مجوزهای بی نام سرمایه گذاری در استان است که در این زمینه ۱۷۳ مجوز بی نام در استان صادر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: علاوه بر صدور مجوزهای بی نام، اطلس سرمایه گذاری این استان با همکاری ستاد سرمایه گذاری و اداره کل منابع طبیعی تهیه و تدوین می شود.

کد خبر: ۲۱٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha