۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
تردد بیش از ۳۵ میلیون نفر در جاده‌های کشور
معاون سازمان راهداری خبر داد

تردد بیش از ۳۵ میلیون نفر در جاده‌های کشور

اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکنون سنگین‌ترین محورهای مواصلاتی کشور را از نظر حجم تردد شامل آزادراه های تهران- قزوین، تهران-ساوه، تهران-قم، قزوین و رشت برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور گفت: در محور چالوس در محدوده پل زنگوله تا سیه بیشه ترافیک سنگین گزارش شده است و از نظر نکات ایمنی مشکل خاصی در این محور وجود ندارد. همچنین در محور هزار در مقاطعی از سمت جنوب به شمال ترافیک سنگین و پرحجم است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام بارش باران و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وقوع تگرگ و طوفان برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، ایلام، لرستان و کردستان تا روز سه‌شنبه به هموطنان توصیه کرد تا در زمان سفر به این نکات توجه داشته باشند و با تجهیزات کامل در مسیر تردد کنند.

اکبری از تردد ۲۴ میلیون اتومبیل در طول سفرهای نوروزی تاکنون در جاده‌های کشور خبر داد و افزود: طبق بررسی‌ها حدود ۱۰ میلیون پلاک یکتا در سطح جاده‌های کشور در ایام نوروز تردد داشت. بررسی‌ها حاکی است که تعداد مسافرانی که با ناوگان عمومی همچون اتوبوس و سواری در جاده‌ها تردد داشتند ۳۵ تا ۴۰ میلیون نفر است.

وی سنگین‌ترین محورهای مواصلاتی کشور را از نظر حجم تردد شامل آزادراه های تهران- قزوین، تهران-ساوه، تهران-قم، قزوین و رشت برشمرد.

به گفته اکبری، استان‌های اردبیل، خوزستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و ایلام نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشترین تردد را تاکنون به ثبت رساندند.

کد خبر: ۲۱۳٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha