۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
اختصاص ۷۱۹ تن سهمیه برنج و شکر طرح ضیافت در استان زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبرداد؛

اختصاص ۷۱۹ تن سهمیه برنج و شکر طرح ضیافت در استان زنجان

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی ۷۱۹ تن برنج و شکر طرح ضیافت برای مصرف شهروندان زنجانی تا تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از اداره غله زنجان، ولی الله زمانی گفت: ۷۱۹ تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج تایلندی هومالی ۱۰ کیلویی، برنج هندی ۱۱۲۱ و شکر سفید از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۵۲۳ تن برنج در طرح ضیافت به شهروندان زنجانی اختصاص داده شده است، بیان کرد: ۴۰۰ تن برنج تایلندی هومالی در بسته بندی ۱۰ کیلویی با قیمت درب انبار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۲۳ تن برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت درب انبار ۳۳ هزارتومان برای مشتریان عمومی، عاملین توزیع، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و فروشگاه ها در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص توزیع می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، خاطرنشان کرد: ۱۹۶ تن شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت کیلویی ۱۸ هزار تومان و با احتساب ۱درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۱۳٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha