۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
ناکارآمدی برخی مدیران مانع رشد تولید و ایجاد تورم است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ناکارآمدی برخی مدیران مانع رشد تولید و ایجاد تورم است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد در شرایط کنونی دولت و مجلس باید با همگرایی و همکاری مشترک بر توان و ظرفیت های داخلی متمرکز شوند تا از این طریق بتوانند موانع رشد تولید را برطرف کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری، در خصوص راه‌کارهای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: محور شعار سال که از سوی رهبر انقلاب تعیین شده کاملا مدبرانه است زیرا با توجه به شرایط کنونی کشور مهار تورم منجر به رشد تولید خواهد شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: امروزه بر همگان مشهود است که تورم افسارگسیخته مشکل اساسی عرصه اقتصادی است و در سال گذشته این مولفه رو به رشد برای مردم آسیب های زیادی را رقم زد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی دولت و مجلس باید با همگرایی و همکاری مشترک بر توان و ظرفیت های داخلی متمرکز شوند تا از این طریق بتوانند موانع رشد تولید را برطرف کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین دولت نیز باید تغییراتی در مدیران ناکارآمد و ناتوان انجام دهد تا افرادی روی کار بیایند که درک و فهیم درست از شرایط کشور، شعار سال و مشکلات داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تجربه تورم بالا دلایل مختلفی دارد اما ناتوانی مدیران اقتصادی و حتی برخی استانداران که دارای تجربه لازم نیستند از جمله موارد اثرگذار است که باید برای آن تدبیر شود.

کد خبر: ۲۱۳٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha