۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
تفاوت تستر، عطر و اسانس چیست؟

تفاوت تستر، عطر و اسانس چیست؟

آیا در مورد اهمیت استفاده از عطر و ادکلن های مختلف اطلاعاتی دارید؟ هنگام انتخاب عطر و ادکلن افراد مختلف به چه نکاتی توجه می کنند؟

به گزارش بازار، آیا در مورد اهمیت استفاده از عطر و ادکلن های مختلف اطلاعاتی دارید؟ هنگام انتخاب عطر و ادکلن افراد مختلف به چه نکاتی توجه می کنند؟ قیمت محصولات مختلفی همچون عطر، تستر و اسانس چگونه تعیین می شود؟ آیا در مورد تفاوت عطر و اسانس اطلاعاتی دارید؟ چگونه می توان یک محصول با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کرد؟ آیا در مورد خرید از تسترمن اطلاعاتی دارید؟


با پاسخ دادن به سوالات مطرح شده می توان در مورد اهمیت استفاده از عطر و اسانس ها مختلف و همچنین تفاوت عطر و اسانس با همدیگر اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبان قرار داد و نحوه خرید این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت عالی را به آن ها معرفی نمود.

اهمیت استفاده از عطر و ادکلن

گاهی اوقات ممکن است که مکانیسم بدن افراد به گونه ‌ای باشد که در طول روز عرق زیادی بکند و این مسئله سبب شود که بوی بدن آن ها بسیار خوب نباشد و یا اینکه افراد هنگامی که با یک اشخاص مهم قرار ملاقات دارد دوست دارند که لباس و بدن آن ها عطر مطبوعی داشته باشد.

به همین جهت افراد هنگام ملاقات خصوصی با افراد دیگر و یا همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود در طول روز دوست دارند که عطری خوشایند از آن ها به مشام مخاطبانشان برسد و یا با استفاده از اسانس و ادکلن های مختلف احساس آرامش و تمیزی را حس نمایند.

مسائلی که اشاره کردیم سبب شده است که تولید اسانس، عطر و ادکلن های مختلف و همچنین استفاده از آن ها اهمیت پیدا کند. به همین جهت شرکت های مختلفی در زمینه تولید انواع مختلف عطر و ادکلن و همچنین اسانس ها مشغول به فعالیت شده اند و مدل های متفاوتی از این محصولات را با رایحه های متفاوت به بازار فروش عرضه کردند.

نکات قابل توجه هنگام خرید و استفاده از عطر و ادکلن ها

زمانی که افراد مختلف برای خرید عطر، ادکلن، اسانس و یا تستر محصولات اقدام می کنند باید به نکات مختلفی توجه داشته باشند. به شکلی که افراد باید دقت کنند که عطر و ادکلن های اصل و با کیفیت را خریداری نمایند تا عطر و بوی آن دوام زیادی داشته باشد و پس از گذشت مدتی کوتاه بوی آن از بین نرود.

علاوه بر این، افراد باید به برند تولید کننده عطر ها نیز توجه داشته باشند و بر اساس سلیقه و هزینه ای که در اختیار دارند نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند.

تفاوت تستر، عطر و اسانس چیست؟


همچنین افراد مختلف باید توجه داشته باشند که برای خرید این محصولات به مراکز معتبر مراجعه نمایند تا از اصل بودن محصولات اطمینان داشته باشند.

تفاوت عطر و ادکلن با اسانس و تستر

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن افراد را به خود درگیر کند این است که عطر، ادکلن و اسانس چه تفاوت هایی با همدیگر دارند و هر فردی بهتر است که کدام یک از این محصولات را خریداری نماید؟

در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که اسانس به عطر هایی گفته می شود که به صورت روغن معطر به بازار عرضه می شوند که دوام و ماندگاری که بر روی لباس و سطح بدن دارند به علت فیکساتیو هایی که در تهیه آن ها بکار گرفته می شود بالا است. در حالی که عطر و ادکلن درصد خلوص های متفاوتی از روغن های معطر دارند و ماندگاری هایی که دارند با توجه به میزان خلوص آن ها متفاوت است.

اسانس ها از آنجایی که حالت روغن معطر دارند، از مقدار روغن زیادی در ساخت آن ها استفاده می شود ممکن است که سبب ایجاد حساسیت و یا مشکلات پوستی برای افراد شود در حالی که ادکلن ها با توجه به اسانس طبیعی عطری که در ساخت آن ها بکار گرفته می شود ممکن است که دوام متفاوتی داشته باشند اما میران حساسیت و آسیب هایی که برای افراد ممکن است ایجاد کنند پایین است.

علاوه بر این، زمانی که افراد برای خرید عطر و ادکلن ها اقدام می کنند ممکن است که در مورد عطر و رایحه ای که محصولات دارند اطلاعاتی نداشته باشند. به همین جهت شرکت های تولید کننده عطر و ادکلن های مختلف محصولاتی را تحت عنوان تستر طراحی و تولید می کنند که اندازه کوچک تری دارند و عطر و رایحه محصولات را به مشتریان معرفی می کند. در واقع افراد با خرید تستر عطر می توانند خرید راحت تری را تجربه نمایند و در صورتی که به بو و رایحه محصولات باب میل آن ها باشد نسبت به خریداری آن اقدام می کنند.

قیمت ادکلن، تستر و محصولات مشابه

زمانی که افراد برای خرید محصولات مختلف از جمله عطر و ادکلن ها اقدام می کنند یکی از مسائلی که ذهن آن ها را به خود درگیر می ‌کند قیمت این محصولات است.

در واقع افراد ترجیح می ‌دهند یک محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب و بصرفه خریداری کنند. عوامل مختلفی وجود دارد که می ‌تواند بر قیمت محصولات هنگام فروش تاثیرگذار باشد که از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت عطر، ادکلن تستر و سایر محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • نوع عطر و ادکلن

  • حجم محصولات

  • برند تولید کننده

  • نوع بسته بندی که برای محصولات در نظر گرفته شده است

  • وارداتی و یا صادراتی بودن محصول

  • نوسانات بازار

  • نحوه خرید

  • تغییرات قیمت ارز و ...

هر کدام از عواملی که اشاره کردیم می توانند به صورت جداگانه برای افزایش و یا کاهش قیمت محصولات تأثیرگذار باشند.

نحوه خرید محصولات با قیمت مناسب

شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چگونه می توان یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری کرد؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که افراد بهتر است برای خرید این محصولات به مراکز معتبری که در سراسر کشور وجود دارند مراجعه نمایند و خرید خود را انجام دهند.

علاوه بر این افراد با خرید مستقیم محصولات از تولید کنندگان و یا خرید بدون واسطه و یا با واسطه کمتر نیز می توانند هزینه کمتری را هنگام خرید عطر و ادکلن های مختلف پرداخت نمایند.

یکی دیگر از راه هایی که افراد می‌توانند مبلغ کمتری را هنگام خرید این محصول از پرداخت کنند خرید اینترنتی است. در واقع هزینه های کلی که افراد برای خرید یک عطر و ادکلن پرداخت می کنند در خریدهای اینترنتی می تواند نسبت به خرید های حضوری بسیار کمتر باشد.

تفاوت تستر، عطر و اسانس چیست؟


خرید اینترنتی عطر و ادکلن

امروزه بسیاری از فعالیت ‌های افراد از جمله خرید هایی که انجام می دهند از طریق فضای مجازی و در سایت های اینترنتی در حال انجام گرفتن است. در واقع با پیشرفتی که در علم و تکنولوژی ایجاد شده است افراد برای آنکه بتوانند فعالیت های خود را به شکل سریعتر و آسانتر انجام دهند از اینترنت و فضای مجازی کمک می ‌گیرند.

این مسئله سبب شده است که مشاغل مختلف از جمله فروشندگان عطز و ادکلن نیز به این مسئله توجه داشته باشند و محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز در اختیار مشتریان قرار بدهند در واقع افراد می توانند به راحتی به این سایت ها و فروشگاه های آنلاین مراجعه کنند و با انتخاب محصول مورد نظر خود نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

آشنایی با سایت تسترمن

همانگونه که اشاره کردیم افراد می توانند برای خرید عطر و ادکلن های مدنظر خود و یا خرید تستر ها و اسانس های مختلف به سایت های اینترنتی مراجعه نمایند و خرید خود را انجام دهند.

تسترمن از جمله سایت های اینترنتی معتبری است که در زمینه فروش و معرفی انواع مختلف عطر و ادکلن های با کیفیت مشغول به فعالیت است و افراد مختلف می توانند به راحتی به سایت تسترمن مراجعه نمایند و پس از آن که محصول مورد نظر خود را انتخاب کردند نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند و با پرداخت هزینه مربوطه سفارش خود را ثبت کنند.

تسترمن همواره سعی دارد که برای کسب رضایت مشتریان را خود با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و همچنین محصولات سفارش داده شده را در کوتاه ‌ترین زمان به دست مشتریان برساند.

کد خبر: ۲۱۳٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha