۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
روزهای خوبی برای بورس کشور پیش‌بینی می‌شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

روزهای خوبی برای بورس کشور پیش‌بینی می‌شود

حسن‌پور بیگلری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه اقدامات سازمان بورس طی ماه‌های گذشته نسبت به گذشته بسیار قابل توجه بوده است، گفت: ارزیابی من از اقدامات سازمان بورس مثبت بوده است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اقدامات سازمان بورس طی ماه‌های گذشته نسبت به گذشته بسیار قابل توجه بوده است، گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در حوزه بورس کشور، امیدواریم در سال ۱۴۰۲، شرکت‌های بورسی بتوانند اعتماد بیشتر مردم را جلب کنند.

وی افزود: در مجموع، اقداماتی که دولت به منظور حمایت از بورس داشته اقدامات قابل قبولی بوده است و این تلاش‌های صورت گرفته می‌تواند باعث بازگشت دوباره مردم به بورس کشور و سرمایه‌گذاری‌های آنان در صنایع مختلف باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در کشورهای پیشرفته دنیا، بورس‌ها فعالیت اقتصادی را انجام می دهند. بنابراین، بهتر است در کشور ایران نیز همانند دیگر کشورهای پیشرفته دنیا مردم با اعتماد بیشتری اقدام به سرمایه گذاری در بورس کنند.

وی با اشاره به نوسانات ارزی و تحریم که باعث شد سال‌های گذشته اعتماد مردم تا حدودی نسبت به بورس کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: روزهای خوبی برای بورس کشور پیش‌بینی می‌شود که امیدواریم در سال ۱۴۰۲ وضعیت بورس بسیار بهتر شده و به رشد و توسعه خود برسد.

حسن‌پور بیگلری از اقدامات دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان بورس تقدیر و تشکر کرد و افزود: کمیسیون اقتصادی سال گذشته با تمام توان در کنار بورس کشور قرار گرفت و جایی که نیاز به حمایت داشت اقدامات لازم برای آن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: ارزیابی من از اقدامات سازمان بورس مثبت بوده است.

کد خبر: ۲۱۲٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      0 0
      آقای حسن پور شما از یک روز اقتصاد خبر نداری چه اتفاقی خواهد افتاد حالا در مورد یک سال نظر می دهی