۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
 ۴ هزار واحد مسکونی زنجان در دست احداث است
فرماندارزنجان:

۴ هزار واحد مسکونی زنجان در دست احداث است

زنجان - فرماندار زنجان با بیان اینکه در حوزه مسکن پروژه‌های متعددی در شهرستان زنجان داریم، گفت: بیش از چهار هزار واحد مسکونی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حوزه مسکن پروژه‌های متعددی در شهرستان زنجان داریم، گفت: در این راستا بیش از چهار هزار واحد مسکونی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

وی اظهار کرد: متاسفانه این پروژه‌ها به دلایل مختلف چندین سال است که بلاتکلیف رها شده است ولی امیدواریم امسال تعیین تکلیف شوند.

فرماندار زنجان به طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طرح اقدام ملی تولید مسکن گام بسیار مهم دولت برای مرتفع کردن مشکلات حوزه مسکن است.

عسگری  افزود: برخی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مسکن به صورت خرید فیش بوده که عمده این زمین‌ها نیز مربوط به خارج از محدوده شهری زنجان است.

وی، ابراز کرد: این قبیل از شرکت‌های تعاونی حوزه مسکن برای اینکه بتوانند رضایت افرادی که سرمایه خود را در حوزه مسکن و در اختیار این تعاونی‌ها قرار داده‌اند، جلب کنند، فیش‌های صادر شده را در قالب خرید و فروش‌های غیررسمی و غیرقانونی افزایش دادند و تعدادی از مردم به نوعی با این فیش‌ها در حال کسب درآمد هستند.

فرماندار زنجان تاکید کرد: خیلی از کسانی که این‌گونه فیش‌ها را در اختیار دارند، جزو کسانی هستند که شاید نیازی به مسکن نداشته و به نوعی با فیش‌هایی که در اختیار دارند، اقدام به سوداگری می‌کنند.

کد خبر: ۲۱٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha