۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
لوله بازکنی تهران، رفع گرفتگی لوله، نصب کاسه توالت با بهترین کارشناسان نوین لوله

لوله بازکنی تهران، رفع گرفتگی لوله، نصب کاسه توالت با بهترین کارشناسان نوین لوله

شرکت لوله بازکنی تهران با کار شناسان مجرب در زمینه ی رفع گرفتگی لوله های سخت و سیمانی، نصب کاسه توالت، تعویض کاسه توالت، به صورت شبانه روزی در خدمت شما است.

به گزارش بازار، شرکت لوله بازکنی تهران با کار شناسان مجرب در زمینه ی رفع گرفتگی لوله های سخت و سیمانی، نصب کاسه توالت، تعویض کاسه توالت، به صورت شبانه روزی در خدمت شما است. تمامی خدمات با ارائه ی فاکتور معتبر انجام می شود.

هنگامی که لوله آشپزخانه یا توالت مسدود می شود، به یک لوله کش نیاز دارید تا با فنر رفع گرفتگی لوله را باز کند. البته بیشتر افراد ابتدا برای باز کردن لوله به سراغ اسیدها و مواد شیمیایی می روند تا از آنها برای باز کردن لوله استفاده کنند.

لوله بازکنی تهران توسط افراد با تجربه، تضمین با فاکتور معتبر و قیمت های مناسب را از ما بخواهید. ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستیم.

رفع گرفتگی لوله کاری است که توسط متخصصین با کمک فنر، پمپ فشار هوا و دستگاه تخلیه چاه برای رفع گرفتگی لوله انجام می شود.

فنر لوله بازکن نیروی چرخشی توسط دستگاه فنر ایجاد می کند و زباله هایی که در مسیر فاضلاب هستند را تمیز می کند. این فنرها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

چه زمانی نیاز به لوله بازکنی داریم؟

شستن ظروف در آشپزخانه و ریختن مواد غذایی، باقی مانده چای و روغن ظرف مسیر را مسدود می کند. ابتدا با آب رو به رو می شوید، سپس سینک آشپزخانه پر از آب می شود. بیشتر اوقات، آب مصرفی از کف آشپزخانه خارج می شود، در این صورت به یک لوله کش نیاز دارید.

انداختن دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، اقلام کوچک مانند مو، کلاهک شامپو راه دستشویی را باز کرد. لوله کشی قدیمی و تجمع رسوبات داخل لوله از عوامل اصلی گرفتگی توالت فرنگی است.

در بازسازی ساختمان توجه داشته باشید که خروجی لوله ها را بپوشانید تا کارگران سرباره و گچ و سیمان را داخل لوله ها نریزند. گرفتگی لوله در اثر ریختن سیمان و ماسه یکی از دردسرسازترین لوله بازکنی هاست که در برخی موارد باز نمی شود.

باران، باد و باران در فصل پاییز، شن و برگ درختان داخل آن می ریزد. در پارکینگ چرخ ماشین ها گرد و خاک می آورد و لوله های سقف و حیاط مسدود می شود.

جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

هنگام شستن ظروف، ضایعات غذا و اقلام کوچک را در سطل زباله یا آبکش قرار دهید

زباله ها را در توالت و حمام رها نکنید، دستمال کاغذی و مو را در لوله نریزید.

لوله های منزل خود را بهتر است هر ۶ ماه یکبار با فنر معمولی سرویس کنید تا سالم و تمیز باشند

بعد از شستن ظروف، آب داغ را روشن کرده و مقداری پودر لباسشویی در سینک بریزید تا روغن به داخل آبکش منتقل شود.

زیر کابینت یک یراق سفید وجود دارد که سیفون است. هر ۲ ماه یکبار آن را باز کرده و بشویید

حیاط و پشت بام را جارو کنید تا خاک و برگ درختان به فاضلاب نریزد.

چگونه یک شرکت لوله کشی و زهکشی قابل اعتماد پیدا کنیم؟

یافتن یک فرد قابل اعتماد برای انجام کار نصب مشکل است اما با کمی تحقیق می توانید از شرکت های معتبر خدمات دریافت کنید.

لوله بازکنی نوین یکی از شرکت های معتبر در زمینه لوله بازکنی، چاه بازکنی و تخلیه چاه در تهران می باشد. این شرکت از سال ۱۳۹۲ خدمات خود را در تمامی مناطق تهران آغاز کرده است و اکثر مشتریان رضایت کامل دارند.

از جمله خدمات شرکت لوله بازکنی تهران

گرفتگی لوله

رفع گرفتگی لوله، های سخت و سیمانی با دستگاه های پیشرفته و فنرهای فولادی

تشخیص ترکیدگی لوله، تعمیر ترکیدگی، دستگاه های دیجیتال و افراد با تجربه

لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان، نصب کاسه توالت، تعویض کاسه توالت، تعمیر کف سرویس بهداشتی و حمام

تخلیه چاه فاضلاب با تانکرهای ۱۲۰۰۰ و ۶۰۰۰ لیتری توسط پمپ مکنده و اسکیمر.

بیرون آوردن اشیایی از کاسه توالت مانند طلا، دستبند، گوشی و سایر اقلام کوچک

برای ارتباط و هماهنگی جهت ارائه خدمات می توانید به صورت شبانه روزی با این شماره ها تماس بگیرید.

لوله بازکنی شمال تهران : ۰۹۱۰۱۷۰۲۰۵۰

لوله بازکنی غرب تهران: ۰۲۱۴۴۳۰۷۲۷۴

لوله بازکنی شرق تهران: ۰۹۱۹۶۷۹۰۰۶۹

لوله بازکنی مرکز تهران ۰۲۱۸۸۳۳۹۹۵۰

لوله بازکنی جنوب تهران: ۰۹۹۰۷۶۰۵۵۰۵

نصب کاسه توالت و تعویض کاسه توالت

نصب کاسه توالت، تعویض کاسه توالت

برخی از سرویس های بهداشتی ساختمان ها، به دلیل بافت قدیمی و از بین رفتن آب بندی و ایزوگام به طبقه پایین رطوبت می دهد. یا در مواردی سنگ توالت فرنگی ترک می خورد یا می شکند که باید آن را تعویض کرده و کف توالت را عایق بندی کنید. نصب کاسه توالت و تعویض آن توسط کارشناسان معتبر در نوین لوله انجام می شود. اگر فقط می خواهید سنگ توالت را تعویض کنید، تعویض کاسه توالت بدون آسیب رساندن به کاشی ها تضمین شده است.

تخلیه چاه چیست؟

زمانی که آب فاضلاب از کف پارکینگ یا حیاط بالا می آید، به احتمال زیاد چاه فاضلاب پر شده است. چاه فاضلاب مخزنی است که در طبقه همکف ساختمان برای ریختن آب در آن حفر می شود. این مخزن به مرور زمان در اثر استفاده از آب پر می شود و زمانی که دیگر قدرت جذب آب را ندارد از نزدیکترین خروجی به چاه فاضلاب برمی گردد.

تخلیه چاه توسط تانکرهای ۱۲۰۰۰ لیتری و خاور انجام می شود که ابتدا پمپ مکش را به داخل چاه می فرستد. این پمپ توسط شیلنگ به مخزن خودرو متصل می شود و تمامی گل و لای چاه را به داخل خودرو تخلیه می کند.

دلایل پر شدن چاه چیست؟

باید دانست چه عواملی باعث پر شدن چاه فاضلاب می شود. امروزه در شهر کانال می سازند و لوله های ساختمان ها را به این کانال ها وصل می کنند تا فاضلاب همه خانه ها به این کانال ها سرازیر شود. به این کانال ها منیت شهری می گویند.

در ابتدا که آب شهری نبود، در هر خانه چاه فاضلاب حفر می کردند تا مخزن آب واحدها باشد. اما به مرور زمان با تجمع چربی و رسوبات در انبار چاه، دهانه چاه مسدود می شود. پس از آن، مخزن چاه دیگر قادر به مکش آب به داخل خاک نیست و این باعث پر شدن چاه می شود.

دهانه چاه چیست؟

خاک داخل زمین مانند آبیاری درخت توانایی جذب آب را دارد و پس از چند ثانیه به داخل خاک نفوذ می کند. وقتی چاه را حفر می کنند، در انتهای چاه، تونل های ۱۰ متری را به چپ و راست حفر می کنند. به این تونل ها انبار می گویند که محلی برای تجمع آب و نفوذ آن به خاک است.

چاه ها رگه های خاکی هستند که به عمق زمین می روند. این دهانه ها قابلیت مکش آب در خاک را دارند و اجازه جمع شدن آب در محل را نمی دهند.

چه زمانی چاه را لایروبی کنیم؟

لایروبی چاه زمانی اتفاق می افتد که چاه فاضلاب حداقل دو بار در سال پر شود. دلیل اصلی پر شدن چاه این است که وقتی منافذ خاک توسط چربی و رسوبات مسدود می شود، قدرت مکش خود را از دست می دهد و در نهایت چاه فاضلاب مانند یک لیوان پر می شود.

برای لایروبی چاه، پس از تخلیه چاه، ذره بین توسط بالابر به داخل چاه می رود. سپس با ابزاری کف را می خراشد و چربی و رسوبات را از سوراخ ها جدا می کند. این عمل باعث می شود خاک بتواند به عمق زمین نفوذ کند.

برای باز کردن چاه از چه ابزارهایی استفاده می شود؟

چاه بازکن تهران دارای ابزارهای متنوع برای رفع گرفتگی توالت انواع لوله می باشد. ابتدا چاه بازکن و فنر را به شما معرفی می کنیم. چاه بازکن فنری یکی از ساده ترین ابزار برای بازکردن لوله توالت و آشپزخانه می باشد. این فنر قابلیت خم شدن را دارد تا آسیبی به بدنه لوله وارد نشود.

ابتدا فنر دهانه چاه داخل دستگاه وصل می شود. سه سیستم دستگاه با پیچ قابل تنظیم هستند. سپس با تنظیم سه سیستم و فشار دادن اهرم، فنر به جلو می چرخد و ضایعات را از لوله خارج می کند.

کد خبر: ۲۱۲٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha