۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
مجوز اتحادیه شرط خرید اینترنتی | مشکلات فروش لوازم یدکی
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو به بازار گفت:

مجوز اتحادیه شرط خرید اینترنتی | مشکلات فروش لوازم یدکی

تهران-حسینی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران گفت: مردم در هنگام خرید اینترنتی به مجوز اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران دقت کنند.

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه فروشندگان اینترنتی قطعات خودرو که پروانه کسب از اتحادیه صنف قطعات یدکی دارند می توانند با دریافت کد نماد بدون اخذ پروانه کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی اقدام به فروش اینترنتی کنند گفت: مردم می توانند با خیالی آسوده از آنها خرید نمایند.

وی افزود: صنف تولید کنندگان قطعات یدکی مشکلات بسیاری از ناحیه اتحادیه کسب و کارهای مجازی در مورد فروشندگانی که تنها مجوز کسب و کار های اینترنتی را کسب می کنند و از اتحادیه مجوز ندارند دچار شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران گفت: با پیگیری هایی که انجام داده ایم در اتحادیه اصناف کد نماد به این اتحادیه نیز اختصاص یافت و از ابتدای سال جاری فعالان اقتصادی دارای پروانه کسب از اتحادیه صنف قطعات یدکی می توانند بدون اخذ پروانه اقدام به فروش اینترنتی کنند.

حسینی با بیان اینکه در هنگام خرید اینترنتی به داشتن مجوز های مربوطه دقت کنند، بیان کرد: در صورت معیوب بودن قطعات و یا بروز هر مشکلی امکان پاسخگویی به خریداران وجود دارد.

وی افزود: فروشندگانی که تحت نظارت اتحادیه صنف لوازم یدکی نیستند مشکلات بسیاری را برای مصرف کنندگان و اتحادیه های صنفی ایجاد می کنند، نظارت درست بر آنها نمی شود گرچه از اتحادیه کسب و کارهای مجازی نیز مجوز داشته باشند باز هم نمی توان کار آنها را رصد کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران ادامه داد: گرچه در مورد تامین بازار مشکلی وجود ندارد اما پیش بینی می شود با توجه به رشد صعودی نرخ ارز قیمت قطعات یدکی نیز افزایش پیدا کند همچنین نا متناسب بودن میزان عرضه و تقاضا، محدودیت واردات مواد اولیه و قطعات یدکی نیز بر قیمت ها تاثیر خواهد گذاشت.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha