۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
فرش قرمز برای سرمایه گذاران داخلی پهن شود
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

فرش قرمز برای سرمایه گذاران داخلی پهن شود

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: باید برای سرمایه گذاران داخلی موانع را برطرف و بروکراسی اداری را کاهش دهیم و به نوعی برای آنها فرش قرمز پهن کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت اله نوروزی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص راه‌کارهای تحقق شعار سال(مهار تورم و رشد تولید)، گفت: مقام معظم رهبری طی سال های اخیر با محوریت تولید سال‌ها را نام گذاری کرده اند که این موضوع بسیار دارای اهمیت و ارزشمند است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه حجم نقدینگی بسیار بالایی در کشور وجود دارد که باید به سمت ایجاد اشتغال، تولید و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد هدایت شود، ادامه داد: یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری در حرم رضوی مطرح کردند در خصوص اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی بود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم دولت و مجلس در سال جدید با توجه به آمادگی کشورها برای سرمایه گذاری در ایران ریل گذاری مناسبی برای جذب سرمایه‌ها داشته باشند، عنوان کرد: باید برای سرمایه گذاران داخلی موانع را برطرف و بروکراسی اداری را کاهش دهیم و به نوعی برای آنها فرش قرمز پهن کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استانداران و فرمانداران باید با نگاه به رشد تولید و اشتغال مولد گام بردارند و بخش خصوصی را برای رفع نیازمندی‌های کشور پیشران کنند، تصریح کرد: باید با قوت به بخش خصوصی کمک کنیم و صندوق توسعه ملی نیز از بنگاه‌داری دست بردارد و به واحدهایی که در تهیه مواد اولیه و ماشین آلات نیازمند مساعدت هستند کمک کند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، افزود: نباید اجازه دهیم نقدینگی سرگردان اقتصاد جامعه را تضعیف کند، باید نقدینگی به سمت اشتغال، تولید، صادرات و ارزآوری هدایت شود تا شاهد رشد تولید و مهار تورم باشیم.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha