۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
ارائه خدمات بانکی ایام تعطیل در شعبه های کشیک خراسان جنوبی
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی خراسان جنوبی:

ارائه خدمات بانکی ایام تعطیل در شعبه های کشیک خراسان جنوبی

بیرجند- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی خراسان جنوبی از ارائه خدمات توسط شعبه های کشیک که اسامی آنها در سایت هر بانک اعلام شده در روزهای دوم و سوم سال جدید خبر داد.

محمد علی زرنگ در گفتگو با خبرنگار بازار با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن به هم وطنان و هم استانی ها با اشاره به این که در روزهای پایان هر سال حجم فعالیت بانک ها افزایش می یابد، گفت: با تدابیر اندیشیده شده در خصوص توزیع اسکناس و نقدینگی در روزهای آخر سال ۱۴۰۱ مشکلی نداشتیم.

وی با بیان این که همه دستگاه های خود پرداز و دستگاه های پرداخت غیر نقدی شبکه بانکی خراسان جنوبی آماده ارائه خدمات به مردم هستند، افزود: در ایام تعطیلات نوروز روزهای دوم و سوم فروردین هم بانک های کشیک که اسامی آنها در سایت هر بانک اعلام شده، از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر حضوری خدمات به هم استانی ها و مسافران و گردشگران نوروزی ارائه خواهند کرد.

وی یادآورشد: با توجه به این که بازارچه مرزی ماهیرود در روزهای تعطیل نوروز فعالیت آن ادامه دارد، شعبه بانک ملی بازارچه ماهیرود از ساعت ۹تا ۱۲ در روزهای دوم و سوم فروردین به مراجعه کنندگان به این شعبه خدمات ارائه می شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی خراسان جنوبی تصریح کرد: خودپردازهای شبکه بانکی استان هم پول گذاری شده اند و آماده ارائه خدمات هستند.

زرنگ اظهار کرد: اگر مراجعه کنندگان به خودپردازها با مشکلی روبه رو شدند با تماس از طریق شماره پشتیبانی که بر روی هر دستگاه خود پرداز وجود دارد، مشکل خود را برای دریافت راهنمای می توانند ۲۴ ساعته مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.

به گفته وی با توجه به توزیع حجم نقدینگی در استان در خصوص توزیع اسکناس مشکلی نداشته است و تنها در زمینه اسکناس های ریز که بانک مرکزی توزیع نداشته است ، مشکل داشتیم.

وی بیان داشت: اسکناس های ۱۰۰هزار ریالی، یک میلیون ریالی و دو میلیون ریالی به میزان زیاد توزیع شده است و همکاران ما در شبکه بانکی خراسان جنوبی مانند گذشته آماده ارائه خدمات در سال جدید به هم استانی ها هستند.

وی برای هم استانی ها آرزوی سالی پربار همراه با موفقیت و عاقبت به خیری کرد و آرزو کرد که خدمتگذاری لایق برای مردم باشد.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha