۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸
بودجه سال آینده کشور تورم‌زا و کاهنده سرمایه اجتماعی است| سفره مردم باید اولویت اساسی دولت باشد
عضو کمیسیون تلفیق مجلس در گفت‌وگو با بازار:

بودجه سال آینده کشور تورم‌زا و کاهنده سرمایه اجتماعی است| سفره مردم باید اولویت اساسی دولت باشد

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه بودجه سال آینده کشور تورم‌زا و کاهنده سرمایه اجتماعی است گفت: سفره مردم باید اولویت اصلی و اساسی تیم اقتصادی دولت باشد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به وضعیت لایحه بودجه سال آینده کشور اظهار داشت: با وجود تلاش‌هایی که دولت و مجلس برای تکمیل لایحه بودجه سال آینده کشور انجام دادند، ولی از نظر بنده، لایحه بودجه می‌توانست بهتر و مناسب‌تر باشد و بنفع مردم تدوین شود.

وی با بیان اینکه نمی‌توانم از لایحه بودجه سال آینده دفاع کنم افزود: بودجه سال آینده کشور که کلیات آن تصویب شده، تورم‌زا و غیر واقعی و کاهش دهنده سرمایه اجتماعی کشور است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را برای تغییرات کارشناسانه و استفاده از نظر متخصصان به کار بردم، اما دولت ملاحظات سیاسی را بر کار کارشناسی و تخصصی و علمی ترجیح داده است.

رضایی تصریح کرد: مردم در معیشت مشکل دارند و سفره مردم باید اولویت اصلی تیم اقتصادی دولت باشد که به نظر می‌رسد دولتی‌ها دنبال اداره روزمره امور هستند.

وی به اعتراض نمایندگان در مورد دخالت مجمع تشخیص مصلحت نظام در لایحه بودجه اشاره کرد و یادآور شد: اگر چه نمایندگان اعتقاد دارند این دخالت بر خلاف قانون اساسی است، لکن دکتر قالیباف رئیس مجلس اعلام کرد که مجمع دخالتی در این مساله نداشته است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از تصویب طرح حمایت مالی از برملاکنندگان فساد ابراز داشت: این طرح‌را دکتر نجابت نماینده شیراز در مجلس، مطرح کرد که تصویب شد و انتظار داریم رویکرد مبازره با فساد در کشور، بهتر شود و راحت‌تر با فساد برخورد شود.

رضایی بیان کرد: فساد اداری و مالی، بخش زیادی از مشکلات را بوجود آورده که برخورد قاطع و قانونی با فساد، گامی در پیشرفت و توسعه است.

وی اضافه کرد: از دولت انتظار دارم نسبت به تسریع در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اهتمام ورزند تا مردم نتایج را مشاهده کرده و رضایت‌مندی بیشتری ایجاد شود.

کد خبر: ۲۱۲٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
      0 0
      سلام شیروزردچوبه برای ویروس کرونا خوب است و اینکه حالاکه به من ظلم کردن .نفرین میکنم آنها که حق من که کارگرم را 50درصد از نظر خدایی باید برای من زیاد میکردن ولی نکردن و اینکه برای افراد بی خانمان دولت باید در روستاها خانه های موقت بسازد .ایانمیدانید که خداوندمیبیند؟