۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
آماده‌باش مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در ایام نوروز

آماده‌باش مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در ایام نوروز

سازمان تأمین‌اجتماعی از آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این سازمان در سراسر کشور برای استمرار ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مسافران نورزوی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش بازار، با هدف هماهنگی در تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و نیز مسافران نوروزی در بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی و هماهنگی با مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی در تمامی استان‌ها و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینه ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز، ستاد خدمات درمانی نوروزی در سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیریت‌های درمان این سازمان در استان‌ها تشکیل شده است.

با توجه به تعطیلی چندروزه ابتدای سال و افزایش مسافرت در ایام نوروز و احتمال نیاز برخی افراد در طول مسافرت به خدمات درمانی، برای خدمت‌رسانی مناسب در ایام نوروز به بیمه‌شدگان و مسافران نوروزی، در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است و در استان‌های مقصد مسافران نوروزی نیز آمادگی کامل در بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی وجود دارد و علاوه بر بیمارستان‌های ملکی این سازمان، تعدادی از مراکز درمانی نیز به‌صورت کشیک، فعال خواهند بود.

همچنین با هماهنگی انجام شده با استان‌های مسافرپذیر، امکانات و ظرفیت‌های درمانی کشیک ایام نوروز از طریق نصب پلاکاردها و سایر شیوه‌های مرسوم به مسافران نوروزی شهرهای مختلف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در این ایام پزشکان کشیک در تمامی بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور حضور خواهند داشت و سایر پزشکان نیز برای خدمت‌رسانی به بیماران در دسترس خواهند بود.

کد خبر: ۲۱۲٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha