۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان به اعتبارات استان ایلام افزوده شد
استاندار ایلام:

یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان به اعتبارات استان ایلام افزوده شد

ایلام- استاندار ایلام گفت: در سال جاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان به اعتبارات استان افزوده شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در نشست فرمانداران استان با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور به ایلام، اظهار کرد: اعتبارات استان دو هزار و ۳۱۸ میلیارد تومان بود، که در جریان این سفر مبلغ یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به استان اضافه شد.

وی افزود: علاوه بر این مبلغ در جریان دیدار استانداران و رئیس مجمع نمایندگان چهار استان غربی کشور با ریاست محترم جمهوری ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر رئیس جمهوری به ایلام افزوده شد.

بهرام نیا همچنین به نگاه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته اشاره کرد و گفت:در توزیع اعتبارات به مناطق کمتر توسعه یافته همچون شهرستان ملکشاهی ۶۱۴ میلیارد تومان اختصاص یافت و پروژه‌های همچون تامین آب شرب بهداشتی، تکمیل بیمارستان ملکشاهی، تکمیل پروژه‌های پمپاژ آب و پروژه‌های راه نیز در دستور کار قرار گرفت.

استاندار ایلام در ادامه اضافه کرد:از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در ایلام تا کنون ۷۶ سفر شهرستانی و دیدار مردمی انجام شده و به بررسی وضعیت پروژه‌های هر شهرستان رسیدگی شد.

وی در پایان اظهار کرد: با حمایت وزیر کشور ۲۶ کامیون ویژه حمل زباله برای ۲۶ شهرداری استان، اعتبار خرید چهار تانکر آبرسانی برای چهار شهرداری و ۲۶۶ میلیارد تومان نیز به شهرداری‌های استان پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۱۲٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha