۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
وزارت صمت مردم را از سردرگمی در روند ثبت نام خرید خودرو نجات دهد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزارت صمت مردم را از سردرگمی در روند ثبت نام خرید خودرو نجات دهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکلات موجود در روند ثبت نام خودرو، گفت: وزارت صمت باید برای برون رفت از این وضعیت و رفع سردرگمی مردم نواقص و اشکالات سامانه ثبت نام خودرو را برطرف کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا درباره گلایه های مردم درباره مشکلات موجود در روند ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو، گفت: در این طرح مردم باید مبلغی را در حساب های بانکی واریز کنند که به نظر می رسد این موضوع با ایراداتی همراه است و مشکل شرعی دارد زیرا پول هنگفتی در حساب های بانکی واریز می شود و قیمت نهایی خودرو نیز مشخص نیست.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نمی توانند به دلیل وجود مشکلات در سامانه مربوطه ثبت نام کنند و این وضعیت موجب دغدغه آنها شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه از آنجا که وزارت صمت اطلاع رسانی درست و شفافی برای نحوه ثبت نام انجام نداده، عده ی بسیاری دچار سردرگمی شده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به تماس های مردم مبنی بر گلایه از مشکلات موجود در روند ثبت نام، ادامه داد: عدم شفافیت موضوعات در سامانه ثبت نام یکی دیگر از اشکالات است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزارت صمت باید برای برون رفت از این وضعیت و رفع سردرگمی مردم نواقص و اشکالات را برطرف کند و مردم بتوانند در یک اتاق شیشه ای خودرو خریداری کنند.

کد خبر: ۲۱۲٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha