۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
جلب همکاری بیش از هزار حلقه میانی داوطلب کار ویژه سال آینده شرکت بازآفرینی شهری
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

جلب همکاری بیش از هزار حلقه میانی داوطلب کار ویژه سال آینده شرکت بازآفرینی شهری

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت بازآفرینی شهری با تشکیل هرچه بیشتر حلقه‌های اندیشه‌ورزی، مرجع علمی در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مراسم نکوداشت پایان سال ۱۴۰۱ با حضور مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، اعضای هیات مدیره، معاونان و کارکنان این شرکت برگزار شد. در این مراسم محمد آیینی، معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از زحمات همکاران در سال گذشته، به تشریح مسیر حرکت پیش‌روی این شرکت در سال آینده پرداخت.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با تاکید بر ضرورت پژوهش و کار علمی در حوزه بازآفرینی شهری، گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران باید به مرجعیت علمی در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده شهری برسد و این مهم با همت و تلاش و همراهی داوطلبانه همه همکاران با تشکیل حلقه‌های اندیشه‌ورزی و حضور اندیشمندان خارج از شرکت در کنار کار اصلی شرکت دست یافتنی خواهد بود.

آیینی با اشاره به انتظار وسیعی که از شرکت بازآفرینی شهری ایران در حوزه کار عملیاتی وجود دارد، تاکید کرد: باید برنامه‌های کار برای نوسازی بافت‌های فرسوده را مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در قالب جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی به پیش ببریم.

او در ادامه با تاکید بر این‌که کار بزرگی که باید شرکت بازآفرینی شهری ایران و همه کارکنان در سال ۱۴۰۲ بر آن اهتمام داشته باشند، شکل دادن حلقه های میانی در زمینه اجرای هرچه بهتر بسته تشویقی شهرسازانه است، اظهار کرد: این کار در سال آینده کار ویژه ما و به خصوص قرارگاه جهادی نوسازی مسکن است و باید حداقل ۱۰۰۰ گروه حلقه میانی داوطلب برای تسهیل نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده شکل بگیرد شرکت بستر نرم افزاری این موضوع را فراهم نماید که در حال تدارک است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه بقیه دفاتر شرکت بازآفرینی شهری ایران لازم است تحت راهبری قرارگاه جهادی نوسازی مسکن به کمک ببایند، خاطر نشان کرد هدف گذاری نوسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در سال ۱۴۰۲ باید محقق شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان این‌که خوشبختانه این شرکت بعد از سال‌ها دارای برنامه شده است، اعلام کرد: برنامه کاری شرکت در سال ۱۴۰۲ را در ابتدای سال آینده ابلاغ و اجرا و تحقق آن را به صورت گام به گام پیگیری خواهیم کرد.

همچنین در ابتدای این مراسم معاونان شرکت بازآفرینی شهری ایران با تشریح عملکرد معاونت خود در سال گذشته، به بیان برنامه های خود برای سال آینده پرداختند و همچنین اعضای هیات مدیره با اشاره به رویکردها و اقدامات صورت گرفته در سال اخیر، به تشریح مسیر در سال آینده پرداختند.

در پایان این مراسم از رضازاده، نخبه علمی شرکت بازآفرینی شهری ایران توسط معاون وزیر راه و شهرسازی تقدیر شد.

کد خبر: ۲۱۲٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha