۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
اعتبار خط انتقال آب یزد در لایحه بودجه افزایش یابد
نماینده مردم یزد و اشکذر در گفتگو با بازار:

اعتبار خط انتقال آب یزد در لایحه بودجه افزایش یابد

یزد- جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس از ارائه درخواست نمایندگان استان برای افزایش اعتبار خط دوم انتقال آب در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به آخرین روزهای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ اظهار داشت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش اعتبار خط دوم انتقال آب یزد به ۵۰۰ میلیارد تومان هستند اما متاسفانه درلایحه دولت اعتبار مناسبی برای آن پیش بینی نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز اعتبار پیشنهادی این خط مصوب نشده است، ادامه داد: نمایندگان استان برای افزایش اعتبار خط دوم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ به رئیس مجلس شورای اسلامی نامه نوشته و افزایش اعتبار پیش بینی شده در این زمینه را درخواست کرده اند.

جوکار اظهار داشت: باید روزهای آینده منتظر ماند تا مشخص شود که شورای نگهبان به کدام احکام بودجه ایراد گرفته است و چه عدد و رقمی مصوب و تعیین می شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس افزود: برخی از پیشنهادات نمایندگان استان یزد در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هنوز مصوب نشده و با توجه به بررسی های شورای نگهبان هرگونه اظهارنظری در این زمینه دقیق نیست ولی مهمترین پیشنهاد نمایندگان استان در مجلس افزایش اعتبار خط دوم انتقال آب به یزد است.

جوکار در مورد سایر پیشنهادهای نمایندگان مردم در بودجه ۱۴۰۲ به تغییر طرح جامع پارک علم و فناوری اشاره و عنوان کرد: برای آغاز به کار طرح جامع پارک علم و فناوری در مکان جدید به اعتبار نیاز است که نمایندگان استان نیز در این زمینه درخواست افزایش اعتبارات داشته‌اند.

وی ادامه داد: نمایندگان استان پیشنهادهای مختلفی در زمینه ورزشگاه‌های یزد، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف در بودجه ۱۴۰۲ ارائه کرده اند که امیدواریم مصوب شود.

کد خبر: ۲۱۲٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha