۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
اجرای قانون جهش تولید در یزد به صورت پایلوت کشوری
استاندار یزد خبر داد؛

اجرای قانون جهش تولید در یزد به صورت پایلوت کشوری

یزد- فاطمی، استاندار یزد از اجرای قانون جهش تولید در استان به صورت پایلوت در کشور خبر داد و گفت: هدف از اجرای این قانون، شناسایی استعدادها از پایه و اساس به ویژه از مدارس است.

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: این قانون در راستای شناسایی استعدادهای برتر حوزه فناوری و نوآوری برای بالندگی، پرورش و حمایت، جذب و تشویق و هدایت دانش آموزان برای اولین بار در یزد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تبدیل یزد به محل برگزاری رویدادها به ویژه در حوزه علم و فناوری، عنوان کرد: استان یزد در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن دارد و اجرای طرح بورسیه شغلی برای اولین بار در کشور یکی از موفقیت‌های یزد در این حوزه است.

فاطمی همچنین به برتری استان یزد در حوزه نوآوری و فناوری اشاره کرد و افزود: جلسات مربوط به حوزه دانش بنیان هر چهارشنبه در استان یزد برگزار می شود تا پایه و اساس و زیرساخت‌های لازم برای تقویت این حوزه فراهم شود.

استاندار یزد همچنین با اشاره به نقش نوآوری‌ها در تامین نیازهای کاربردی از جمله نیازهای استان صنعتی یزد گفت: فرصت شغلی برای افراد نوآور و فناور بسیار است از اینرو باید از هم اکنون در مدارس نسبت به شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان اقدام شود تا نیروی کار مورد نیاز تامین شود.

کد خبر: ۲۱۲٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha