۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
ایرانیان دلاور و زندگی در این شهر

ایرانیان دلاور و زندگی در این شهر

ایالت دلاور محیطی مناسب برای زندگی خانوادگی به شمار می‌رود؛ چرا که در بیشتر بخش‌های مسکونی این ایالت شاهد حضور خانواده‌ها هستیم.

به گزارش بازار، بنا به گزارش IranianRealtor.org، دلاور یکی از کوچک‌ترین ایالت‌های آمریکاست که حدود ۹۷۴ هزار نفر را در خود جای داده است. این ایالت ساحلی که مجاورت اقیانوس اطلس قرار دارد، تنها ۹۶ مایل طول و ۳۹ مایل عرض را از خاک آمریکا به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید که یکی از مراکز تفریحی اصلی نخبگان آمریکایی ایالت دلاور است که این جایگاه را به دلیل جاذبه‌های دیدنی جذاب و همچنین آب‌وهوای فوق‌العاده به دست آورده است. اگر به دنبال خرید خانه در دلاور هستید و می‌خواهید به جمع خانواده‌های ایرانی ساکن در این ایالت بپیوندید، دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید خانه در دلاور

ایالت دلاور محیطی مناسب برای زندگی خانوادگی به شمار می‌رود؛ چرا که در بیشتر بخش‌های مسکونی این ایالت شاهد حضور خانواده‌ها هستیم. برای خرید خانه در دلاور نیازی نیست که حتما اقامت آمریکا را داشته باشید. طبق قوانین فعلی این کشور، شهروندان کشورهای مختلف می‌توانند با پشت سر گذاشتن مراحل قانونی می‌توانند در آمریکا خانه بخرند. اما فراموش نکنید که با خرید خانه الزاما شهروندی این کشور به شما تعلق نمی‌گیرد.  

تعداد ایرانیان دلاور  زیاد نیست. بسیاری از ایرانیان آمریکا معمولا در ایالت کالیفرنیا ساکن هستند. جالب است بدانید که دلاور به عنوان پایتخت تولید مواد شیمیایی و پلیمری در جهان شناخته می‌شود. اقتصاد این ایالت کاملا مبتنی بر کسب‌وکارهای حوزه مواد شیمیایی اداره می‌شود. اگر شما نیز قصد راه‌اندازی فعالیت اقتصادی در این زمینه را دارید، انتخاب دلاور برای خرید خانه تصمیم هوشمندانه‌ای است.

توصیه می‌کنیم که حتما از مشاوران املاک ایرانی فعال در دلاور برای خرید خانه کمک بگیرید تا این فرآیند را راحت‌تر و با رعایت کامل قوانین و مقررات پشت سر بگذارید. به این ترتیب دیگر در دام کلاهبرداری‌های احتمالی نیز نخواهید افتاد.

چگونگی خرید خانه در دلاور

چگونگی خرید خانه در دلاور

کاغذبازی‌های نسبتا زیادی در مسیر خرید خانه از سوی اتباع خارجی در آمریکا وجود دارد. این موضوع باعث می‌شود که طی کردن مسیر خرید خانه به تنهایی کمی مشکل باشد. از طرفی کوچک‌ترین بی‌دقتی در این زمینه ممکن است مشکلات حقوقی و مالی زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. کمک گرفتن از یک مشاور املاک باتجربه باعث می‌شود از سد این مشکلات به راحتی عبور کنید. خبر خوب برای خرید خانه در آمریکا این است که می‌توانید از وام‌های بانکی نیز بهره‌مند شوید. البته این وام‌ها نرخ بهره بالایی دارند؛ اما به نظر می‌رسد دریافت این وام‌ها برای خرید خانه رویایی در آمریکا تصمیم عقلانی است. البته برای دریافت وام نیاز به احراز امتیاز اعتباری بانک‌ها در آمریکا دارید. مشاوران املاک به شما کمک می‌کنند تا این فرآیند نسبتا پیچیده را برای دریافت تاییدیه بانک‌ها به سلامت پشت سر بگذارید.

مراحل خرید خانه در دلاور را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • مرحله اول: یک مشاور املاک ایرانی در دلاور بیابید.  
  • مرحله دوم: بودجه مدنظر برای خرید خانه را تعیین کنید.  
  • مرحله سوم: با تحقیق، بهترین محله برای خرید خانه در دلاور را انتخاب کنید.
  • مرحله چهارم: آگهی‌های فروش ملک در محله مد نظر را بررسی و خانه مورد علاقه‌تان را بیابید. 
  • مرحله پنجم: در صورت نیاز فرآیند دریافت وام از بانک‌های آمریکا برای خرید خانه را آغاز کنید.
  • مرحله ششم: با فروشنده ملک مذاکره کنید تا بر سر قیمت و شرایط معامله به توافق برسید.  
  • مرحله هفتم: قرارداد خرید خانه را با ذکر کامل شرایط تنظیم کرده و پیش‌پرداخت را به فروشنده بدهید. 
  • مرحله هشتم: بررسی‌های لازم برای اطمینان از ایمنی ملک و قانونی بودن ملک را انجام دهید.
  • مرحله نهم: با ارائه اسناد خرید خانه به بانک، مبلغ وام را که به صورت درصدی از هزینه ملک است، تحویل بگیرید.
  • مرحله دهم: قرارداد خرید خانه را رسما ثبت کرده و مابقی هزینه را به فروشنده پرداخت کنید.
  • مرحله یازدهم: هزینه‌های مربوط به مالیات انتقال مالکیت ملک را بپردازید. 

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در دلاور

دلاور دومین ایالت کوچک آمریکاست. با توجه به جمعیت نسبتا کمی که در این ایالت ساکن هستند، بازار مسکن آن با تقاضای زیادی روبه‌رو نیست. به همین دلیل نوسانات قیمت چندانی در این بازار شاهد نیستیم و معمولا افزایش یا کاهش قیمت تابعی از تورم اقتصادی در آمریکاست. هزینه‌های زندگی در دلاور نیز حدود ۳ درصد از میانگین کشوری آمریکا بالاتر است. با نگاهی به بازار ملک این کشور متوجه خواهید شد که تقریبا بازار مسکن آن نیز همپای میانگین کشوری در آمریکا حرکت می‌کند.

برای خرید یک آپارتمان دو خوابه در دلاور باید به طور میانگین حدود ۳۵۰ هزار دلار پرداخت کنید. بازار اجاره در دلاور نیز در شرایط مشابهی به سر می‌برد. به عنوان مثال متوسط هزینه‌ای که باید برای اجاره ماهانه یک آپارتمان دو خوابه در این ایالت بپردازید، حدود ۱۱۰۰ دلار است.

بهترین شهرهای دلاور برای زندگی

بهترین شهرهای دلاور برای زندگی

دلاور طبیعت زیبایی دارد که زندگی در آن را لذت بخش می‌کند. این ایالت کوچک از شهرهای مختلفی تشکیل شده‌اند. تمرکز جمعیت این ایالت در شهر داور است که به عنوان مرکز آن شناخته می‌شود. برای انتخاب بهترین محل زندگی در دلاور باید عوامل گوناگونی مانند شرایط آب‌وهوایی، امکانات حمل و نقل، میزان جرم و جنایت، فرصت‌های شغلی و ... را مد نظر قرار دهید. در همین راستا به بررسی شهرهای مختلف این ایالت پرداختیم. تعدادی از بهترین مکان‌های این ایالت برای خرید خانه عبارت‌اند از:

  • North Star
  • Pike Creek
  • Hockessin
  • Rehoboth Beach
  • Greenville
  • Middletown
  • Highland Acres

دقت داشته باشید که خبری از بلندمرتبه‌سازی در دلاور نیست. چرا که نیاز چندانی به این گونه ساختمان‌ها وجود ندارد. برای انتخاب بهترین محله دلاور با توجه به نیازها فرهنگی و سبک زندگی، حتما با مشاوران املاک حرفه‌ای ایرانی فعال در این ایالت مشورت کنید. آن‌ها شما را در تصمیم‌گیری برای انتخاب مکان مناسب راهنمایی خواهند کرد.

منبع: www.iranianexchange.com

کد خبر: ۲۱۲٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha