۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
رویداد اتم در خراسان جنوبی برگزار شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی:

رویداد اتم در خراسان جنوبی برگزار شد

بیرجند _ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: رویداد اتم با حضور ۱۲ اتم ( ایده و تجربه های موفق) و حضور داوران کشوری و استانی در بیرجند برگزار شد.

سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهارکرد: در این رویداد که با حضور سید محمد طالبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، تعداد ۱۲ طرح راه یافته از بین ۱۰۰طرح به رویداد اتم، توسط داوران داوری شد که تعداد ۳ طرح برتر به رویداد کشوری اتم معرفی خواهند شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ع) خراسان جنوبی افزود: رویداد اتم یک برنامه تلویزیونی است که هدف آن شناسایی ، معرفی ، رشد و تکثیر الگوها و تجربه های موفق در کشور است.

به گفته وی اتم یعنی الگوها و تجربه های موفقی که افراد توانسته اند با مشارکت و خرد جمعی مردم ، مشکل یا مسئله ای را به صورت خلاقانه و نوآورانه در زمینه های مانند سلامت، آموزش ، گردشگری ، محیط زیست،تفریح نشاط ،آموزش، کسب کار، ارتباطات ،اجتماعی ،ورزش ،خیریه ،گردشگری و...حل کرده باشند.

موسوی تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه ها و معرفی افراد و اتم ها می تواند خود یک شتاب دهنده در راستای تزریق امید و پویایی در جامعه باشد، جامعه ای که امروز از هر طرف توسط دشمنان دیرنه ای نظام ، در حال پاشیدن بذر نا امیدی هستند.قطعا تاثیر این افراد موفق برای جامعه به طریق اولی از خود اتم بیشتر خواهد بود.

رویداد اتم با محوریت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور و همچنین در استان ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار می شود.

کد خبر: ۲۱۲٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha