۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی عملیات مهندسی واحد پلی پروپیلن پتروشیمی تبریز
مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز خبر داد

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی عملیات مهندسی واحد پلی پروپیلن پتروشیمی تبریز

تبریز- مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز با بیان اینکه عملیات مهندسی واحد پروپیلن مجتمع پتروشیمی تبریز از اوایل پارسال آغاز شده و اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: عملیات ساختمانی این واحد نیز امسال آغاز شده و یک سال بعد به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری بازار، سیاوش درفشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: واحد پلی پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن سال آینده در پتروشیمی تبریز راه اندازی می شود.

وی گفت: عملیات ساخت و اجرای طرح واحد پلی پروپیلن پتروشیمی تبریز با هدف افزایش ظرفیت تولیدی این شرکت، افزایش تنوع محصولات و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای تحقق شعار جهش تولید راه اندازی می شود. 

وی افزود: خوراک این طرح از داخل مجتمع و با فرآوری برش های تری کربن مثبت خریداری شده از سایر مجتمع ها و پالایشگاه ها است و محصول تولیدی واحد پلی پروپیلن پودر هموپلیمر PP خواهد بود که در ساخت الیاف، محصولات تزریقی و اکستروژن قابل تولید خواهد بود.

درفشی اظهار کرد: تولیدات واحد پلی پروپیلین می تواند در صنایع تولید الیاف، مصارف بهداشتی و پزشکی، روکش سیم و کابل و صنایع خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز گفت: تولید کامپاندها و هموپلیمر PP در آینده از اهداف دیگر توسعه ای این طرح محسوب می شود. 

کد خبر: ۲۱٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha