۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
فعالیت ۴۵۰۰ صنعتگر صنایع دستی در استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

فعالیت ۴۵۰۰ صنعتگر صنایع دستی در استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از فعالیت ۴۵۰۰ صنعتگر صنایع دستی در استان بوشهر خبر داد و گفت: حمایت از فعالان صنایع دستی و ایجاد اشتغال پایدار مورد تاکید قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: توسعه آموزش‌های صنایع دستی در استان بوشهر مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: آبپخش به عنوان شهر ملی حصیر ایران در حوزه صنایع دستی دارای جایگاه ویژه ای است و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به صنعتگران حوزه صنایع دستی، اشتغال این حوزه را تقویت می‌کنیم.

استاندار بوشهر از فعالیت ۴۵۰۰ صنعتگر صنایع دستی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برای افزایش اشتغال در این بخش، حمایت لازم را خواهیم داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر نیز خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را برای توسعه صنایع دستی بویژه برای جوانان بومی استان به کار گرفته‌ایم.

اسماعیل سجادی منش با بیان اینکه یکسال پیش، ۳۰۰ صنعت‌گر در استان بوشهر فعال بودند افزود: با پیگیری و تلاش انجام شده، اکنون اما تعداد صنعت‌گران فعال به چهار هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به فعالان صنایع دستی و گردشگری در نقاط مختلف استان بوشهر مورد توجه و تاکید این مجموعه قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

کد خبر: ۲۱۱٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha