۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
متقاضیان طرح های آبزی پروری گلستان تسهیلات بانکی دریافت می کنند
مدیرکل شیلات گلستان:

متقاضیان طرح های آبزی پروری گلستان تسهیلات بانکی دریافت می کنند

گرگان- مدیر کل شیلات گلستان از اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح های آبزی پروری خبر داد و گفت: لیست متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی مربوط به بنیاد برکت به زودی تنظیم و به این مرکز معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، سید جواد قدس علوی با اشاره به اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح های آبزی پروری اظهار کرد: لیست متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی مربوط به بنیاد برکت به زودی تنظیم و با هماهنگی دفتر برنامه و بودجه شیلات، به بنیاد مذکور معرفی می شود.

مدیرکل شیلات گلستان افزود: همچنین متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی سال گذشته که تاکنون موفق به اخذ تسهیلات بانکی نشده اند، نسبت به بروز رسانی هزینه های جاری و ثابت و همچنین طرح های ارسالی اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت پشتیبانی از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری گمیشان، جهت تامین بچه ماهی این مجتمع در سال‌های آتی، ادارات شهرستان ها نسبت به برنامه ریزی و پیگیری های لازم جهت شناسایی متقاضیان پرورش ماهی خاویاری در مزارع منفرد، اقدام کنند.

قدس علوی اظهار کرد: حداقل سه مزرعه در هر شهرستان باید مد نظر قرار دهیم و برای اخذ مجوزهای لازم و احداث ابنیه های مورد نیاز، پیگیری های لازم  باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود این مزارع منفرد می تواند، پشتیبان تامین بچه ماهی، مجتمع پرورش ماهیان خاویاری باشد.

کد خبر: ۲۱٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha