۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
یک ریال تسهیلات قرض الحسنه به کشاورزان در مازندران پرداخت نمی شود
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

یک ریال تسهیلات قرض الحسنه به کشاورزان در مازندران پرداخت نمی شود

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: یک ریال تسهیلات قرض الحسنه به کشاورزان پرداخت نمی شود و این رویه باید اصلاح شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ساز و کار ارائه تسهیلات به اقشار ضعیف باید اصلاح شود، افزود: سازوکار ارائه تسهیلات به اقشار ضعیف جامعه بسیار سخت بوده که باید اصلاح شود.

وی با اظهار این که طبقه ضعیف جامعه از وضعیت بانک ها و ارائه تسهیلات رضایت ندارند، گفت: مردم برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه و غیره با مشکل ضامن روبرو هستند و دست آخر به بهانه نبود سهمیه و نداشتن منابع دست خالی از بانک می روند.

وی با عنوان این که بسیاری از افراد برای دریافت ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه بیش از پنج ماه معصل هستند، گفت: باید محدودیت های فرا روی رفع شود زیرا وقتی برای فرد پرونده تشکیل و با هزار گرفتاری ضامن تعیین می شود، نباید مانع ایجاد کرد.

زارعی با بیان این که بسیاری از بانک ها در جذب منابع کنترل نمی شوند، گفت: جذب منابع بانک کشاورزی استان مازندران پایین است و یک ریال وام قرض الحسنه در این بانک به کشاورزان داده نمی شود.

این نماینده مجلس گفت: این درحالیست که کشاورز می تواند از صندوق های قرض الحسنه به راحتی وام بگیرد ولی بانک کشاورزی ریالی پرداخت نمی کند.

وی با اظهار این که هیچ مشوقی در بانک کشاورزی برای جذب منابع وجود ندارد، گفت: مازندران رتبه بالایی در حوزه کشاورزی دارد و باید برای جذب منابع در بانک کشاورزی تلاش کرد.

کد خبر: ۲۱۱٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha