۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کردستان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کردستان پرداخت شد

سنندج – پیشکاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از پرداخت هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در این استان خبر داد.

فرزاد پیشکاری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به اهمتیت توجه به اشتغال در استان کردستان، اظهار کرد: پیگیری موضوع اشتغال تنها وظیفه یک سازمان و اداره خاص نیست و همه مدیران و حتی بخش خصوصی نیز در این زمینه وظایفی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به روند مناسب پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان کردستان، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مبلغی بیش از هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان کردستان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان بیان کرد: طی سال جاری بیش از۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان کردستان پرداخت شده است و این روند همچنان در استان دنبال و پیگیری می شود.

وی به تسهیلات بخش اشتغال خانگی اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون در بخش مشاغل خانگی نیز ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که بخش زیادی از آنان در حوزه جوانان بوده است.

پیشکاری با اشاره به اینکه در بخش تبصره ۱۶ نیز حدود ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، عنوان کرد: جدا از این بیش هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف، کمیته‌امداد نیز ۷۰۰ میلیارد تومان و بهزیستی نیز ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به افراد تحت پوشش خود پرداخت کرده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بین بخشی در راستای توجه به امر اشتغال در استان کردستان، افزود: همکاری شبکه بانکی و بهره مندی از ظرفیت های در اختیار در این بخش یکی از نیازهای لازم و ضروری به شمار می رود و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر شورای اشتغال استان تلاش می کند که با برگزاری نشست ها و جلسات مستمر در راستای ایجاد این همکاری و تعامل بخش های مختلف دولتی و خصوصی گام بردارد.

کد خبر: ۲۱۱٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha