۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
امروز؛ پایان مهلت افتتاح حساب وکالتی برای خرید خودروهای داخلی

امروز؛ پایان مهلت افتتاح حساب وکالتی برای خرید خودروهای داخلی

­­سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش یکپارچه تا ساعت ۲۴ امشب برای ایجاد حساب وکالتی برخط با موجودی ۱۰۰ میلیون تومان مهلت دارند.

به گزارش بازار، امید قالیباف افزود: متقاضیان ثبت نام در طرح فروش یکپارچه خودرو تا پایان ساعت اداری امروز ۲۳ اسفند می‌توانند با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک‌های عامل و یا به صورت برخط تا ساعت ۲۴ امشب برای افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند.

براساس این گزارش؛ از روز جمعه (۲۶ اسفند) تا روز یکشنبه (۲۸ اسفند) متقاضیان با مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به نشانی www.esalecar.ir می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب و نام نویسی کنند.

به گفته سخنگوی وزارت صمت تقدم در ثبت نام هیچ اولویتی برای متقاضیان به همراه ندارد و نوبت دهی را براساس ساز و کار دیگری مشخص می‌کنیم تا حق کسی ضایع نشود.

براساس این گزارش؛ مرحله بعدی رتبه بندی متقاضیان در فروردین ۱۴۰۲ است تا از زمان تحویل خودرو مطلع شوند و زمان تحویل خودرو به همه متقاضیان این طرح نیز پس از اعلام نتایج در فروردین ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما و براساس اطلاعیه وزارت صمت؛ همه ثبت نام کنندگان در این طرح با فاصله‌ی زمانی مختلف خودرو دریافت خواهند کرد.

کد خبر: ۲۱۱٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha