۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
ضرورت کنترل بازار شب عید و تحقق وعده مسکن دولت
نماینده مردم بروجن در مجلس تاکید کرد

ضرورت کنترل بازار شب عید و تحقق وعده مسکن دولت

جعفری، نماینده مردم بروجن نسبت به عملکرد ضعیف دولت در کنترل بازار شب عید انتقاد کرد و خواستار تحقق وعده مسکن شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به دولت، گفت: عملکرد ضعیف دستگاه های نظارتی در کنترل بازار به خصوص بازار شب عید پذیرفتنی نیست، دقت بیشتری باید صورت گیرد، همچنین حرکت سریع دولت در جهت تحقق وعده های مسکن و خانه دار شدن مردم فاقد مسکن ضروری است.

نماینده مردم بروجن در مجلس با اشاره به تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه، افزود: تاکنون هیچ تسهیلاتی ذیل این تبصره اختصاص نیافته به خصوص در حوزه تسهیلات بانک کشاورزی اقدامی انجام نشده است.

وی خطاب به وزیر نفت در خصوص عدم توجه معاونت های این مجموعه نسبت به پروژه ها به خصوص پروژه پتروشیمی بروجن تذکر داد.

جعفری بروجنی همچنین از وزیر میراث فرهنگی خواست تا نسبت به تهیه طرح جامع گردشگری استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن اقدام کند.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه، یادآور شد: الگوی طرح کشت توسط رئیس جمهور رونمایی شد اما الزامات بودجه ای این طرح دارد که انجام نگرفته است، همچنین در حوزه دام های مولد اقداماتی باید صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر آموزش و پرورش نسبت به نحوه محاسبه رتبه بندی معلمان که اعتراض جمع کثیری از فرهنگیان باسابقه کشور را به دنبال داشته تذکر داد و خواستار بازنگری در این خصوص شد.

کد خبر: ۲۱۱٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha