۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
چسب ۱۲۳ خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و بهترین برندهای آن کدام است؟

چسب ۱۲۳ خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و بهترین برندهای آن کدام است؟

در طول زندگی روزمره ممکن است به انواع مختلف ابزارآلات مثل چسب نیاز داشته باشید. چسب‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و هرکدام از آن‌ها برای استفاده در موقعیت‌های خاصی کاربردی هستند.

به گزارش بازار، در طول زندگی روزمره ممکن است به انواع مختلف ابزارآلات مثل چسب نیاز داشته باشید. چسب‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و هرکدام از آن‌ها برای استفاده در موقعیت‌های خاصی کاربردی هستند. به‌نحوی که می‌توان برای انواع صنایع چوبی، لوازم‌خانگی، صنعت و... از این محصول استفاده کرد. در واقع، زمانی­که یک چسب بتواند کارایی ‌ایده‌آلی داشته باشد، مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد؛ بنابراین بهتر است هنگام خرید به کیفیت و دوام چسب فوری توجه داشته باشید.

چسب ۱۲۳ از معروف‌ترین محصولاتی است که می‌تواند بر روی انواع اشیا و سطوح استفاده شود. ماده پایه مورداستفاده در ساخت این چسب سیانوآکریلات است و به‌عنوان یک چسب فوری یا قطره‌ای نیز در بازار شناخته شده و در برندهای مختلفی به تولید می‌رسد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های چسب ۱۲۳ خوب می‌پردازیم و انواع برندهای معتبر آن را معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های چسب ۱۲۳ خوب و باکیفیت

هنگام خرید بهترین چسب ۱۲۳ برای استفاده در فعالیت‌های مختلف باید به این ویژگی‌ها توجه داشته باشید.

  • چسبندگی بسیار قوی: به­دلیل استحکام بسیار زیادی که دارد، در هنگام استفاده عملکرد مطلوبی از خود نشان می‌دهد. این چسب اتصال بسیار قوی ایجاد می‌کند که در نتیجه برای استفاده در شرایط حساس بسیار کاربردی است.
  • چسبندگی سریع: استفاده از این محصول برای چسباندن اشیای خاص بسیار سریع انجام می‌شود؛ چراکه نباید آن را با محصول دیگری ترکیب کنید و فقط باید مقداری از چسب را به سطح موردنظر بزنید و از طریق اسپری فعال کننده آن را خشک کنید تا به‌صورت لحظه‌ای بچسبد. به همین دلیل این چسب به‌عنوان چسب ۱۲۳ معروف شده است.
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب: مواد اولیه به‌کاررفته در فرمولاسیون چسب ۱۲۳ بسیار قوی است و از به‌روزترین فناوری‌های جهانی برای تهیه آن استفاده می‌شود. در نتیجه، می‌تواند به‌عنوان یک گزینه مناسب در شرایط مختلف عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد و اتصال مطمئنی ایجاد کند. در تهیه این محصول از مواد اولیه باکیفیت برندهای اروپایی استفاده می‌شود.
  • داشتن ظرف نگهدارنده نرم: بطری مخصوص نگهداری این چسب بسیار نرم است و به همین دلیل در هنگام استفاده می‌توان تمام مواد آن را از ظرف خارج کرد. در نتیجه، می‌توان گفت که یک محصول مقرون‌به‌صرفه و بهینه است.
  • تطبیق‌پذیری زیاد: این محصولات می‌توانند در سطوح و مواد مختلف استفاده شوند و در همه موقعیت‌ها عملکرد مطلوبی داشته باشند؛ بنابراین قدرت تطبیق‌پذیری آن‌ها زیاد است و این ویژگی امکان استفاده از آن را در موقعیت‌های مختلف فراهم می‌کند.

بهترین برندهای تولیدکننده چسب ۱۲۳

شما هنگام مراجعه به بازار با انواع مختلف چسب‌های ۱۲۳ روبه­رو می‌شوید که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند. این محصول توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود که بهترین نوع آن در ایران آناشیمی آراز است. این شرکت اولین تولیدکننده چسب ۱۲۳ در کشورمان محسوب می‌شود. محصولات مختلف تولید شده در این شرکت با نام‌های مپل مکس، مپل فیکس، تاپ فیکس، نیو فیکس، اینسرت باند و نیو باند هستند. این محصولات تمامی ویژگی‌های بهترین چسب فوری خوب و مطلوب را دارند و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

این برندها محصولات خود را در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌کنند تا برای انواع استفاده‌ها مناسب باشند. همچنین فرمولاسیون به­کاررفته در این چسب‌ها از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده‌اند. در نتیجه، می‌توان گفت محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفیت و تنوع محصول، سهم زیادی از بازار چسب کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

چسب ۱۲۳ خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و بهترین برندهای آن کدام است؟

معرفی محصولات آناشیمی آراز

هرکدام از چسب های  ۱۲۳ شرکت آناشیمی آراز ،اولین تولید کننده چسب ۱۲۳ در ایران، برای استفاده در شرایط مختلفی تولید شده‌اند و کاربردهای متفاوتی دارند که در ادامه به برندهای بهترین چسب ۱۲۳ بازار اشاره می‌کنیم:

برند تاپ فیکس

این محصول برای استفاده بر روی انواع سطوح پلاستیکی، شیشه‌ای، سرامیکی، چوبی و... کاربردی است که سرعت خشک شدن بسیار زیادی دارد. البته شما پس از استفاده از این چسب بر روی سطح می‌توانید اسپری فعال‌کننده نیز بزنید تا به­سرعت خشک شود. این نوع چسب ۱۲۳ به‌عنوان بهترین چسب فوری برای سطوح گوناگون شناخته می‌شود.

برند اینسرت باند

 این محصول می‌تواند در موقعیت‌های مختلف استفاده شود که قطعات باید به‌سرعت به یکدیگر چسبانده شوند و در عین حال کیفیت زیادی داشته باشند. این چسب فوری در کمتر از چند ثانیه یک اتصال مطمئن ایجاد می‌کند و همه‌کاره است. این برند چسب ۱۲۳ برای چسباندن پلاستیک، مصالح بتنی ساختمانی، چرم و پارچه، کاغذ و مقوا، سرامیک و کاشی کاربرد دارد و از ۲ بخش مایع و اسپری فعال کننده تشکیل شده است.

برند نیوفیکس

 این محصول به‌سرعت خشک می‌شود و اتصال مطمئن ایجاد می‌کند. همچنین برای استفاده در چسباندن کاشی، سرامیک و مصالح ساختمانی، پارچه، پلاستیک و... کاربرد دارد. همچنین به‌عنوان چسب همه‌کاره بادوام و قدرت زیاد شناخته می‌شود. چسب بدون بو و سفیدک سطحی است.

برند مپل فیکس

 از دیگر محصولات شرکت آنا شیمی آراز می‌توان به این چسب اشاره کرد که دارای چسب سیانوآکریلیتی و اسپری شتاب‌دهنده است. این محصول برای چسباندن سریع قطعات بسیار مناسب است. کاربرد اصلی این نوع چسب ۱۲۳ برای سطوح سخت است و در این شرایط قدرت و سرعت چسبندگی بالایی دارد.

نیو باند

 کاربرد آسان و سریع این چسب باعث افزایش معروفیت آن شده است و برای مواد مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. چسب ۱۲۳ به‌سرعت خشک می‌شود و در سطوح چوب، پلاستیک، فلز و کاشی عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

برند مپل مکس

این چسب برای استفاده در سطوح سخت مناسب است و کاربرد آسانی دارد. همچنین سرعت خشک شدن آن پس از استفاده بسیار زیاد است. این چسب ۱۲۳ می­تواند برای چسباندن پلاستیک، چوب و بسته­بندی کاربردی باشد.همچنین شایان ذکر است که تنها چسب ۱۲۳ سایز ۶۰۰ میل تولیدی کشور ، که با عنوان مقرون به صرفه ترین چسب ۱۲۳ کشور نیز شناخته می شود و دارای دو بطری مایع ۱۰۰ گرمی وزن دوبرابر چسب ۱۲۳ سایز ۴۰۰ میل دارد با همین برند مپل مکس تولید و عرضه می گردد.

چسب ۱۲۳ خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و بهترین برندهای آن کدام است؟

خرید بهترین برندهای چسب ۱۲۳ از شرکت آنا شیمی آراز

چسب فوری قابلیت‌های استفاده متعددی دارد و به­دلیل قدرت و سرعت چسبندگی بالا، در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. علاوه‌براین، چسب ۱۲۳  تنوع زیادی دارد و ویژگی‌هایی مثل مقاومت بالا، استحکام زیاد، بی‌رنگ بودن، خشک شدن سریع ، سهولت استفاده ،کاربرد بسیار گسترده بر روی سطوح مختلف و ... باعث شده موردتوجه قرار بگیرد.

در حال حاضر بهترین چسب ۱۲۳ تولیدشده در بازار ایران به شرکت آناشیمی آراز ، اولین تولید کننده چسب ۱۲۳ در ایران ، تعلق دارد که در برندهای مختلف به بازار عرضه شده‌اند. اکثر این چسب‌ها دو جزئی هستند که یک چسب مایع با اسپری شتاب‌دهنده برای خشک کردن چسب در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای تهیه محصول موردنظرتان به سایت شرکت آناشیمی آراز به نشانی mapleamax-co.com مراجعه کنید و بهترین چسب فوری را در برندهای دلخواهتان تهیه کنید.

کد خبر: ۲۱۱٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha