۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
عدم همکاری بانک‌های خوزستان برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی
دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز خبر داد

عدم همکاری بانک‌های خوزستان برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی

اهواز - دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز گفت: متاسفانه بانک های استان خوزستان برای پرداخت تسهیلات به برخی واحدهای تولید همکاری مناسبی ندارند.

محمد نجفیان در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار اظهار کرد: برای بررسی این مشکلات، نیازمند اطلاعات طرح های معرفی شده به بانک‌ها هستیم تا با دقت و انجام کار کارشناسی، علاوه بر بررسی شرایط طرح ها، دلیل رد برخی تقاضاهای ارائه شده به بانک عامل نیز واکاوی شود.

وی با بیان اینکه ممکن است به دلیل نقص در پرونده، درخواست دریافت تسهیلات بعضی از متقاضیان رد شده باشد، گفت: در این صورت اتاق بازرگانی اهواز آمادگی دارد به منظور بروز رسانی آگاهی فعالان بخش خصوصی در حوزه بانکی، به ارائه آموزش های تخصصی ویژه این افراد بپردازد.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز خاطرنشان کرد: توجه به الزامات قانونی در امر دریافت تسهیلات برای واحدهای بخش خصوصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در همین راستا کمیته ای مشترک بین کمیسیون های سرمایه گذاری و صنعت اتاق تشکیل خواهد شد تا به بررسی نیازها و نیز بعضا برخی مشکلات قابل حل طرح ها، بپردازد.

نجفیان یادآور شد: در صورتی که بخش خصوصی از فرآیندهای لازم برای دریافت تسهیلات آگاه باشد، امکان بهرمندی واحدهای صنعتی و تولیدی از وام های بانکی ابلاغ از سوی دولت، تسهیل می شود.

کد خبر: ۲٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha