۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
۱۷۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران کرمانشاه پرداخت شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه:

۱۷۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران کرمانشاه پرداخت شد

کرمانشاه - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۷۶ میلیارد ریال از مطالبات امسال گندمکاران استان پرداخت شده است، گفت: پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران استان را در برنامه داریم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی غله استان کرمانشاه،  ماشاالله ارویسی با اشاره به تلاش برای پرداخت به‌روز مطالبات گندمکاران استان کرمانشاه گفت: تاکنون ارزش کل گندم خریداری شده از کشاورزان استان در سال جاری بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که با تلاش همکاران در مراکز خرید تضمینی و مساعدت دولت بیش از ۱۷۶ میلیارد ریال از این مطالبات از طریق بانک عامل به حساب گندمکاران استان واریز شده است.

وی گفت: با گذشت تنها ۱۵ روز از آغاز برداشت گندم از مزارع استان کرمانشاه، بیش از ۳۲ هزار و ۳۵۶ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری و در مراکز استاندارد ذخیره سازی شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با تقدیر از همکاری خوب بخش خصوصی در راه اندازی مراکز خرید توافقی افزود: علاوه بر خرید تضمینی گندم، بیش از پنج هزار و ۹۰۰ تن گندم نیز به‌صورت توافقی توسط کارخانه‌های ماکارونی خریداری شده است.

ارویسی  بیان کرد: امسال بر اساس پیش بینی‌های انجام شده بیش از ۶۴۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز توسط ۶۶ مرکز از پیش تعیین شده از کشاورزان استان خریداری خواهد شد.

کد خبر: ۲۱٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha