۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
پرفروش ترین مارک کراتین مو در ایران | معرفی ۵ برند محبوب

پرفروش ترین مارک کراتین مو در ایران | معرفی ۵ برند محبوب

امروزه اغلب زیبا جویانی که به دنبال راه حلی برای احیا و صافی موهای خود هستند؛ روش کراتینه کردن را انتخاب می‌کنند. هنگامی که کراتین مو پا به عرصه محصولات مراقبت و زیبایی گذاشت.

به گزارش بازار، امروزه اغلب زیبا جویانی که به دنبال راه حلی برای احیا و صافی موهای خود هستند؛ روش کراتینه کردن را انتخاب می‌کنند. هنگامی که کراتین مو پا به عرصه محصولات مراقبت و زیبایی گذاشت؛ انقلاب بزرگی در این صنعت به وقوع پیوست و بسیاری از کمپانی‌های فعال در حوزه بیوتی و سلامت با فرمولاسیون مخصوص خود، خط تولیدی جهت ساخت آن راه‌اندازی کردند. به همین خاطر در سال‌های اخیر تنوع برند کراتین مو به طرز چشمگیری افزایش یافته و به طبع هنگام خرید این محصول، با مدل‌های مختلفی مواجه خواهید شد. فلذا چندان دور از انتظار نخواهد بودکه در چنین موقعیتی برای انتخابِ بهترین کراتین مو دچار سردرگمی شوید! از این‌رو موضوع این مطلب را به معرفی پرفروش ترین مارک کراتین مو در ایران اختصاص می‌دهیم، تا شما را در انتخابی درست و هوشمندانه یاری نماییم.

محبوب ترین مارک های کراتین مو در ایران

همانطور که چندی پیش بدان اشاره کردیم؛ نه تنها در ایران بلکه بازار محصولات مراقبت از مو در سرتاسر دنیا، مملوء از انواع کراتین مو با برندهای مختلف است که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصربفردی داشته و به نوعی با سایر مدل‌های هم رده خود تفاوت دارند؛ و به همین خاطر یک برند نسبت به دیگری، در جایگاه برتری قرار گرفته و مشتریان رغبت بیشتری برای خرید محصولات آن خواهند داشت.در ادامه ۵ مدل از پرفروش ترین مارک کراتین مو در ایران را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که توانسته‌اند از دیدگاه خریداران، عنوانِ محبوب ترین مارک های کراتین مو را به خود اختصاص دهند.

کراتین بیوتانیکس پرایم

کراتین بیوتانیکس پرایم یکی از پرفروش ترین محصولات مو به شمار می‎رود که اخیرا با یک فرمولاسیون جدید و قدرتمند قادر به بازسازی و ترمیم انواع موهای شکسته، وز شده و دارای موخوره می‎باشد. همچنین اگر به تازگی موهای خود را رنگ کرده‌اید؛ اصلا از بابت آسیب به رنگ موی خود بر اثر کراتین مو نگران نباشید، زیرا ترکیبات این محصول به‌گونه‌ای است که هیچ ضرری به ساختار مو و لایه رنگی موجود بر روی آن وارد نمی‌کند. ضمنا پرایم در کنار صافی و درخشندگی مو، باعث افزایش حجم و ضخامت آن نیز می‌شود. طریقه استفاده از این محصول به شرح زیر می‎باشد:

  • ابتدا ۳ مرتبه موهای خود را با شامپو شماره یک بشویید.
  • سپس آن را تقسیم کرده و محلول کراتینه (شماره ۲) را از یک سانتی متری ریشه بر روی موها مالیده و به مدت ۳۰-۴۰ دقیقه صبر کنید.
  • حالا موهایتان را به کمک سشوار و باد ولرم خشک کرده و با دمای ۱۹۰ درجه اتوکشی کنید. ابتدا هر دسته مو را ۵ مرتبه اتو کشی نمایید و پس از اینکه سرد شد، ۵ بار دیگر این کار را تکرار کنید.
  • سپس ماسک درخشان کننده را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی آن قرار داده و بعد از آن موها را آبکشی نمایید.

کراتین پرفکت تورمالین

کراتین پرفکت تورمالین یکی از اثرگذارترین محصولات صافی مو بوده و در بهبود موهای آسیب دیده نقش بسزایی ایفا می‌کند. تورمالین موجب کاهش وزی و شکستگی موها شده و آن‎ها را در حد ریباندینگ صاف و درخشان می‌سازد. از جمله ویژگی‌های بارز آن می‌توان به قدرت صافی و احیاء بالای ۹۰ درصد، عدم آسیب به موهای رنگ شده، افزایش درخشندگی و صافی، و ماندگاری بالا اشاره نمود. طریقه استفاده از کراتین پرفکت تورمالین به شرح زیر می‌باشد:

  • ابتدا ۳ بار موهای خود را با محلول شماره ۱ بشویید و خشک کنید.
  • سپس آن‌ها را به چند دسته تقسیم کرده و محلول شماره ۲ را بر روی آن بمالید. صبر کنید تا به مدت ۴۰-۶۰ دقیقه استراحت کند و پس از آن، به کمک سشوار هر دسته را خشک کنید.
  • حال تمام قسمت‌های کراتینه شده را ۷-۸ مرتبه اتوکشی کرده و پس ازاتمام کار، ماسک بعد از کراتین را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی آن قرار دهید و سپس موها را آبکشی نمایید.

کراتین پرولا

یکی دیگر از پرفروش ترین مارک های کراتین مو در ایران، کراتین پرولا می‎باشد که نسبت به سایر مدل‌ها قیمت مقرون به‌صرفه تری داشته و البته از کیفیت فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است. این محصول انواع آمینو اسیدهای مود نیاز مو را دارا بوده و موجب تغذیه موهای خشک و آسیب دیده می‌شود و در نهایت با این کار آن‌ها را ترمیم و احیا می‎کند. از آنجایی که کراتین پرولا نسبت به سایر مدل‌ها مواد شیمیایی کمتری دارد؛ کار با آن به تنهایی و در منزل هم امکان پذیر بوده و مرحله اجرایی عملیات از سهولت مطلوبی برخوردار می‌باشد. در ادامه طریقه استفاده از کراتین پرولا آورده شده است:

  • موهای خود را بشویید و طوری خشک کنید که حدود ۱۰-۱۵ درصد از نم آن باقی بماند.
  • مواد را با فاصله یک سانتی از ریشه بر روی ساقه موها بمالید و پس از ۴۰-۶۰ دقیقه به کمک سشوار خشک کنید. سپس هر دسته را ۱۰ الی ۱۵ مرتبه اتوکشی نمایید تا در نهایت شاهد نتایج مطلوب آن باشید.
  • پس از اتمام فرایند اتوکشی، ۱۵ دقیقه صبر کرده و سپس موهای خود را با آب خنک بشویید.

کراتین پرایم درمال

کراتین پرایم درمال پرفروش ترین مارک کراتین مو در ایران است که به خاطر آبرسانی قوی، افزایش درخشندگی و صافی و تامین پروتئین موردنیاز موها بسیار مورد توجه آرایشگران و زیبا جویان قرار گرفته و از نظر خریداران، یکی از بهترین کراتین‌های موجود در بازار ایران به شمار می‎رود. طریقه استفاده از این محصول مقداری با نمونه‌هایی که تا به این لحظه معرفی کردیم متفاوت است، اما مراحل چندان پیچیده‌ای نداشته و جای هیچگونه نگرانی نیست. نحوه کار با کراتین پرایم درمال به شرح زیر می‌باشد:

ابتدا موهای خود را با محلول شماره یک شستشو دهید. دقت فرمایید که بسته به وضعیت موها؛ تعداد دفعات شستشوی آن متفاوت خواهد بود. یعنی موهای دکلره یک بار، موهای رنگ شده ۲ بار و موهای عادی و پرپشت ۳ بار باید با شامپوی مخصوصِ پیش از کراتین، شسته شوند.

  • سپس محلول شماره ۲ را بر روی مو مالیده و ۳۰ دقیقه صبر کنید.
  • حال موها را با سشوار خشک کرده و ۱۰ مرتبه اتوکشی نمایید.
  • پس از ۲۰ دقیقه موهایتان را با آب نسبتا خنک شست‎وشو داده و ماسک درخشان کننده را بر روی آن قرار دهید.
  • ۱۵ دقیقه صبر کنید و پس از آن، با استفاده از شامپوی فاقد سولفات موهای خود را بشویید.

کراتین دلوکس

یک نمونه دیگر از پرفروش ترین مارک کراتین مو در ایران، دلوکس است که در بین برندهای کراتین موی برزیلی از جایگاه ویژه‎ای برخوردار می‎باشد. اگر از جمله افرادی هستید که طرفدار پروپاقرص موهای ابریشمی و صاف هستند؛ پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک بار در زندگی خود این محصول را امتحان کرده و از نتیجه به دست آمده نهایت لذت را ببرید. یکی از مزایای کراتین دلوکس نسبت به سایر محصولات مشابه؛ این است که فرایند انجام کراتین مو با استفاده از آن نیازی به شستشوی اولیه موها ندارد. پروسه نام برده به شرح زیر است:

  • در وهله اول موها را به مواد آغشته کرده و حداقل ۱:۳۰ ساعت صبر کنید.
  • سپس با آب ولرم به آرامی شستشو دهید تا مواد به طور کامل از سطح مو پاک نشود و با سشوار خشک نمایید.
  • حالا تنها کافیست یک مرتبه آن‎ها را اتوکشی کنید. به همین راحتی!

کد خبر: ۲۱۱٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha