۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
آغاز فعالیت عادی فست ‌فودها  در اصفهان با رعایت پروتکلهای بهداشتی/افزایش قیمتها
رئیس اتحادیه پیتزا و ساندویچ فروشان اصفهان:

آغاز فعالیت عادی فست ‌فودها در اصفهان با رعایت پروتکلهای بهداشتی/افزایش قیمتها

اصفهان - رئیس اتحادیه پیتزا و ساندویچ فروشان اصفهان گفت: واحدهای صنفی اغذیه‌فروشان بعد از ماه مبارک رمضان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را طبق روال عادی از سر می‌گیرند.

سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در رابطه با نحوه فعالیت واحدهای صنفی اتحادیه پیتزا و ساندویچ فروشان بعد از ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در زمان شیوع ویروس کرونا و ماه رمضان واحدهای صنفی پیتزا و ساندویچ فروشی‌ها به صورت بیرون‌بر فعالیت می‌کردند، اما بعد از ماه مبارک این اصناف می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را مثل سابق در طول روز ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه فروشندگان باید در واحدهای صنفی خود دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، ادامه داد: تمام واحدهای صنفی پیتزا و ساندویچ فروشی‌ موظف هستند در واحد خود فاصله‌ ایمن بین میزهای پذیرایی را رعایت کنند؛ همچنین باید مواد ضدعفونی‌کننده برای استفاده مشتریان در هر واحد صنفی وجود داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه فعالیت واحدهای صنفی پیتزا و ساندویچ فروشان منوط به ثبت‌نام در سایت سلامت و دریافت کد رهگیری است، گفت: البته همه فروشندگان این صنف در سایت سلامت ثبت‌نام و کد رهگیری خود را دریافت کرده‌اند. ثبت‌نام در این سایت به منزله تعهد به رعایت موارد بهداشتی است.

رئیس اتحادیه پیتزا و ساندویچ فروشان اظهار کرد: در مدت اخیر تنها یک گزارش مبنی بر رعایت نشدن بهداشت در یکی از واحدهای صنفی به اتحادیه ساندویچ و اغذیه‌فروشان اصفهان ارائه شد که با تذکر بازرسان اتحادیه، این واحد متعهد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد. متصدیان در صورتی که کارگران خود تب یا نشانه‌هایی از سرماخوردگی داشته باشند اجازه فعالیت به او نمی‌دهد. ضمن اینکه بازرسی‌های اداره بهداشت، صنعت و معدن، اتاق اصناف، اتحادیه و همچنین بازرسی‌های مشترک اتحادیه با اداره بهداشت و اداره اماکن مرتب در حال انجام است.

وی در رابطه با میزان افزایش قیمت‌ها، بیان کرد: متاسفانه مواد اولیه خیلی گران شده است و بالاجبار درصدی افزایش قیمت خواهیم داشت.

کد خبر: ۲۱٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha