۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
فعالیت کامل رستورانها در زنجان/ تالارهای عروسی همچنان حق فعالیت ندارند
رئیس اتاق اصناف زنجان:

فعالیت کامل رستورانها در زنجان/ تالارهای عروسی همچنان حق فعالیت ندارند

زنجان - رئیس اتاق اصناف زنجان از آغاز فعالیت رستورانها به صورت کامل در استان زنجان خبر داد و گفت: همه رستوران‌ها و غذاخوری‌ها موظف هستند موارد بهداشتی را رعایت کنند. 

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمود موسوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل اتاق  اصناف زنجان از آغاز فعالیت رستورانها به صورت کامل در استان زنجان خبر داد و گفت: همه رستوران‌ها و غذاخوری‌ها موظف هستند موارد بهداشتی را رعایت کنند. 

وی به فعالیت تالارهای عروسی در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: مجوز فعالیت تالارهای عروسی داده نشده است. 

رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا صنوف در سه مرحله بازگشایی شدند ولی باز هم امکان فعالیت تالارهای عروسی در استان وجود ندارد و تالارهای عروسی که به طور غیر قانونی در دوران شیوع کرونا فعالیت کنند برخورد لازم با آنها صورت می‌گیرد.

موسوی تاکید کرد: طبق مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در زنجان برخی از واحدهای صنفی طی یک بازه زمانی فعالیت داشته و یا پروتکل‌های لازم را رعایت نکردند پلمب شدند و اگر امروز هم رستوران  ها الزامات لازم را رعایت نکنند با آنها برخورد می شود. 

وی افزود: در استان زنجان فعالیت آرایشگاه های زنانه و مردانه شروع شده است و خوشبختانه تاکنون هم تخلفی از این صنف گزارش نشده است. 

کد خبر: ۲۱٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha