۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
همکاری‌های خودرویی ایران و روسیه

همکاری‌های خودرویی ایران و روسیه

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی و سفیر ایران در روسیه گفت: پس از طی مراحل لازم، شاهد حضور خودروهای ایرانی در مسکو و همکاری‌های خودرویی فی‌مابین دو کشور خواهیم بود.

به گزارش بازار، آرش محبی‌نژاد دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی و کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه در جلسه‌ای آنلاین با یکدیگر به مسائل مرتبط با توسعه همکاری‌های ایران و روسیه به ویژه در بخش خصوصی، به گفت‌وگو پرداخته‌اند.

آرش محبی‌نژاد-دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان خودرو کشور- در این جلسه آنلاین، گزارشی از آخرین وضعیت همکاری‌های خودرویی و قطعه‌سازی ایران با طرف‌های روس ارائه کرد.

وی همچنین پیشنهادهای انجمن مذکور (انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان خودرو کشور) در جهت تسریع در آغاز همکاری‌های مشترک را تشریح و اظهار کرد: زیرساخت‌های صنعت خودرو روسیه بیشتر معطوف محصولات فرانسوی است و قطعه‌سازان ایرانی نیز به واسطه همکاری با یک شرکت خودروساز این کشور در سال‌های گذشته، تجربه‌ها و توانمندی لازم برای پوشش نیازهای طرف روس را دارند.

محبی‌نژاد افزود: برای آغاز همکاری‌ها در کوتاه‌مدت می‌توان روی این موضوع کار کرد و در ادامه با مشارکت خودروسازان و قطعه‌سازان بزرگ دو کشور گزینه‌هایی همچون طراحی و تولید خودرو مشترک دور از دسترس نخواهد بود.

کد خبر: ۲۱۱٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha