۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
ساخت «صنعت شهر» در یزد| خانه‌دار شدن کارگران یزدی با همکاری صنایع
استاندار یزد در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

ساخت «صنعت شهر» در یزد| خانه‌دار شدن کارگران یزدی با همکاری صنایع

یزد- فاطمی، استاندار یزد گفت: کارآفرینان و صنعتگران استان حامی مسکن کارگری خواهند بود و قرار است نیاز مسکن کارگران با ساخت «صنعت شهر» در شهرک‌های صنعتی برطرف شود.

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مقرر شد در قالب صنعت شهرها، دولت زمین و تسهیلات به کارآفرینان و صنعتگران واگذار کند و آنان با ارائه خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن کارگری، این واحدها را تامین کرده و واحدهای ساخته شده در اختیار کارگران قرار گیرد.

استاندار یزد ادامه داد: صنعت شهر اردکان توسط شرکت صنعتی معدنی چادرملو و صنعت شهر بافق توسط سنگ آهن مرکزی ساخته شده‌اند و برای شهرک صنعتی یزد ۷۳ هکتار زمین اختصاص داده شد تا به کارگران واجد شرایط واگذار و ساخته شود.

فاطمی تصریح کرد: تفاهمنامه ساخت و سازها هفته آینده با حضور صنایع یاد شده و در دفتر وزیر راه و شهرسازی منعقد می شود.

وی عنوان کرد: در سایت ۳۷۷ هکتاری یزد قرار شد برای مردم پیامک ارسال شود و مردم با حضور در محل مورد نظر، مکان گزینی کنند و عملیات اجرایی تا انتهای امسال آغاز شود.

استاندار یزد با اشاره به مشکلات بانک ها در زمینه عدم پرداخت تسهیلات گفت: مشکلات این تسهیلات رفع شده و به زودی پرداخت می شود.

وی افزود: بخش عمده مشکلات پرداخت تسهیلات، مربوط به عدم شرکت متقاضیان است و یک بخش دیگر به شرکت متقاضیانی بوده که از لحاظ اعتبارسنجی بانک مشکل داشتند که برای رفع این مشکل نیز اجرای ضمانت زنجیره ای در دستور کار قرار می گیرد.

فاطمی، قول مساعد به منظور حل مشکلات حوزه مسکن و پرداخت تسهیلات در اسرع وقت را داد و گفت: تلاش می کنیم تا در سال ۱۴۰۲ خانه‌ها آماده شود.

کد خبر: ۲۱۰٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha