۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کیا نیرو بهترین خودرو سال در دنیا|هیبریدی ها در مقام های نخست
بهترین خودرو ۲۰۲۳ از نظر زنان معرفی شد

کیا نیرو بهترین خودرو سال در دنیا|هیبریدی ها در مقام های نخست

براساس نظر ۶۳ روزنامه نگار زن صنعت خودرو در میان شش محصول انتخابی، خودرو کیا «نیرو» به عنوان بهترین خودرو سال ۲۰۲۳ از نظر زنان معرفی شد، پیروزی کیا در این انتخابات به لطف فناوری هیبریدی بود.

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش رسانه «بازار» خبری در خصوص اعلام بهترین خودرو سال ۲۰۲۳ از نظر زنان را منتشر کرد، براساس این خبر ۶۳ روزنامه نگار زن صنعت خودرو از ۴۵ کشور جهان در پنج قاره به داوری شش خودرو جهت معرفی بهترین محصول سال ۲۰۲۳ دنیا پرداختند. براساس اعلام این هیات داوری، هشتم مارس همزمان با روز جهانی زن بهترین خودرو از نظر زنان معرفی خواهد شد، اما این هیات امروز نهم مارس لیست بهترین خودرو سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد، در ادامه لیست بهترین خودروهای سال ۲۰۲۳ را از نظر خواهید گذراند:

کیا نیرو بهترین خودرو سال در دنیا|هیبریدی ها در مقام های نخست

براساس اعلام نظر هیات داوری، کیا «نیرو» به عنوان بهترین خودرو سال دنیا معرفی شد

کیا «نیرو» بهترین خودرو ۲۰۲۳

براساس اعلام نظر هیات داوری، کیا «نیرو» به عنوان بهترین خودرو سال دنیا معرفی شد، هیات داوری براساس پارامترهای ایمنی، رانندگی، راحتی، طراحی، فناوری، کارایی، سازگار بر محیط زیست و مقرون به صرفه بودن در کنار طراحی کابین منحصر به فرد «نیرو» را بهترین خودرو اعلام کردند. یکی از دلایل اصلی انتخاب نیرو ماسوای مباحث مذکور، فناوری پلاگین هیبری این کراس اوور سایز کوچک خانوادگی بود.

کیا نیرو بهترین خودرو سال در دنیا|هیبریدی ها در مقام های نخست

دومین خودرو برتر سال ۲۰۲۳ دنیا از نظر زنان سیتروئن سی ۵ ایکس است، این خودرو کراس اوور با ارتفاع مناسب از سطح زمین و فناوری هیبریدی می تواند استهلاک پایین، ایمنی بالا و کارایی مفید را برای زنان به ارمغان آورد

سیتروئن سی ۵ ایکس مقام دوم

سیتروئن یکی از خودروسازان برتر اروپا است که به دلیل طراحی ظریف محصولات همواره مورد پسند مشتریان در سراسر دنیا است، این برند از سال ۱۹۷۰ با دو محصول دی اس و سی ایکس توانست جایگاه ویژه ای برای خود در بازار ایجاد کند. دومین خودرو برتر سال ۲۰۲۳ دنیا از نظر زنان سیتروئن سی ۵ ایکس است، این خودرو کراس اوور با ارتفاع مناسب از سطح زمین و فناوری هیبریدی می تواند استهلاک پایین، ایمنی بالا و کارایی مفید را برای زنان به ارمغان آورد.

کیا نیرو بهترین خودرو سال در دنیا|هیبریدی ها در مقام های نخست

جیپ نماینده آمریکا در مقام سوم

جیپ با محصول اونجر مقام سوم بهترین خودرو سال ۲۰۲۳ از نظر زنان را کسب کرده است، این اس یو وی الکتریکی سایز متوسط به لطف باتری های لیتیومی می تواند با یک بار شارژ ۴۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد. براساس آنچه که هیات داوری اعلام کرده است به دلیل طراحی منحصر به فرد داشبور، استفاده از تریم رنگی و صندلی های مناسب آفرود نوردی این خودرو در مقام سوم قرار می گیرد.

کیا نیرو بهترین خودرو سال در دنیا|هیبریدی ها در مقام های نخست

نیسان ایکس تریل در جایگاه چهارم

نیسان ایکس تریل به عنوان یک اس یو وی سایز بزرگ در لیست شش خودرو برتر سال ۲۰۲۳ به انتخاب زنان جای گرفت، این محصول هفت نفره هیبریدی می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان جهت استفاده از یک خودرو دو دیفرانسیل در شهر باشد. اما نباید از آن توقع آفرود نوردی داشت، باتوجه به طراحی حجیم بدنه و سواری نسبت خشک، این محصول در جایگاه چهارم بهترین خودرو سال ۲۰۲۳ دنیا به انتخاب زنان قرار گرفته است. هیات داوری معتقد هستند این محصول از کیا سورنتو و هیوندای سانتافه بهتر است.

کیا نیرو بهترین خودرو سال در دنیا|هیبریدی ها در مقام های نخست

ارباب حلقه ها پنجم شد

آئودی در صنعت خودرو دنیا به عنوان یک سازنده با کیفیت شناخته می شود، این برند آلمانی با محصول آر اس ۳ در میان شش خودرو برتر از نظر زنان قرار گرفت. هدف انتخاب این خودرو توسط هیات ۶۳ نفره روزنامه نگار زن، توجه به خودروهای اسپرت بوده است. این محصول با «پرفورمنس» بالا، پیشرانه پنج سیلندری توربوشارژر و چهار چرخ محرک می تواند نیاز دوستداران خودروهای سریع را تامین کند، بنابراین آئودی آر اس ۳ رتبه پنجم را به دست آورد.

کیا نیرو بهترین خودرو سال در دنیا|هیبریدی ها در مقام های نخست

فورد رنجر در مقام آخر

هرچند که در میان شش خودرو انتخابی توسط هیات داوران، دو محصول متعلق به صنعت خودروسازی آمریکا بود، اما هیچ یک رتبه قابل توجهی کسب نکردند. فورد تلاش کرد که رنجر مدل ۲۰۲۳ به عنوان یک پیکاپ آفرودنور سایز بزرگ بتواند نیاز مشتریان در داخل شهر را نیز مرتفع کند. اما هیات داوران با اعلام طراحی حجیم، ارتفاع بالا و نگهداری پر هزینه «رنجر» در مقام آخر قرار می گیرد. هرچند که داوران سیزدهمین دوره انتخاب بهترین خودرو سال تاکید کردند این محصول با صدای بسیار کم مناسب تردد در مناطق دارای بیمارستان و مدرسه است.

کد خبر: ۲۱۰٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha